Gå til innhold

sosionom eller lærer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har såå lyst å utdanne meg... litt usikker på hva jeg vil... er hjelpepleier nå... psykiatrisk hjelpepleier, men har lyst å gjøre noe annet..... er det bare inntak på høyskolen på høsten? jeg vil begynne NÅ!! er det vanskelig å komme inn på disse? noen som har erfaring på det ene eller det andre? noen som anbefaler noe??

trenger hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel vanskalig å anbefale noe. Folk er jo så forskjellige og har ulike interesser, og for noen passer det utmerket å sitter på kontor, mens andre kunne aldri tenke seg annet enn å bygge hus :) Hehe...

Er selv sykepleier og har det foreløpig bra med å jobbe turnus. Men tror nok ikke jeg vil jobbe turnus hele livet.

Sosionom er jo et spennende yrke der man får hjulpet mennesker i ulike situasjoner. Man kan jo f.eks jobbe som sosionom på sykehus...

For å være lærer må man vel ha tålmodighet med de små "engelbarna" :) Hehe... Men som lærer kan man jo også velge om man vil jobbe i barnskolen eller f.eks videregående.

Så ja, det er vanskelig å anbefale deg noe. Du må nesten bare finne ut hva DU syns høres mest interessant ut og hvor du tror du vil trives best :)

Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...