lengter daler ned i skjul... Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 jeg har såå lyst å utdanne meg... litt usikker på hva jeg vil... er hjelpepleier nå... psykiatrisk hjelpepleier, men har lyst å gjøre noe annet..... er det bare inntak på høyskolen på høsten? jeg vil begynne NÅ!! er det vanskelig å komme inn på disse? noen som har erfaring på det ene eller det andre? noen som anbefaler noe?? trenger hjelp!
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Er vel vanskalig å anbefale noe. Folk er jo så forskjellige og har ulike interesser, og for noen passer det utmerket å sitter på kontor, mens andre kunne aldri tenke seg annet enn å bygge hus Hehe... Er selv sykepleier og har det foreløpig bra med å jobbe turnus. Men tror nok ikke jeg vil jobbe turnus hele livet. Sosionom er jo et spennende yrke der man får hjulpet mennesker i ulike situasjoner. Man kan jo f.eks jobbe som sosionom på sykehus... For å være lærer må man vel ha tålmodighet med de små "engelbarna" Hehe... Men som lærer kan man jo også velge om man vil jobbe i barnskolen eller f.eks videregående. Så ja, det er vanskelig å anbefale deg noe. Du må nesten bare finne ut hva DU syns høres mest interessant ut og hvor du tror du vil trives best Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå