Gå til innhold

Æ vaske bittesmåe klær......

Anbefalte innlegg

Det e rett å slett galskap, æ har så mye klær at æ blir helt oppgjedd av mæ sjøl....

Sånn e det når man har handla litt og litt over lang tid, og putta i skap....Og glemt ALT man har.......

Dokker har ikkje trudd det vess dokker hadde sedd alle altså....

HELT VILT...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6797881-%C3%A6-vaske-bittesm%C3%A5e-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe..

det verste er når det står i vaske bruksamvisningen at den helst skal vaskes alene første gang...........

ikke at jeg følger det ,,,men men..hehe..

jeg er glad jeg er ferdig ;)

eller..det kan være jeg skal handle noe mere senere ...hehe...

har ikke kjøpt så mye klær jeg da... skal skrive liste når jeg ligger på sykehuset, for vil så gjerne ha blått eller rosa.. hehe... så får jeg få svigermor til å dra ut å handle litt... hu har ikke noe imot det...:o) har kjøpt noe såå blir rart å vaske de miniklærne.. hehe.. men gøy når man har kjøpt litt og litt... gøy å se hva man egentlig har..

Kos deg med vasken;o)

Har nesten ikke kjøpt klea førr æ har så mye fra sist... spes jenteklea da... så bi det ei jenta så har æ meir enn nok.. men bi det en gutt bi det kanskje litt handling etter babisn e kommen... vi får se... bærre tia kun gå litt fortere så vi fant ut ka det e som ligg der å bølla..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...