Gå til innhold

Sex...... ork eller glede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Definitivt et ork, og det er jo SÅÅÅÅ synd. Jeg nyter det absolutt, mens vi holder på, men jeg føler jeg kunne like godt vært foruten. Jeg syntes kjempe synd på partneren min, han kan ikke forstå hva som er galt, og jeg kan ikke forklare det for jeg vet ikke. Håper det blir bedre etterhvert. Dette er forresten mitt fjerde svangerskap og lysten forsvant i første svangerskap for 6 år siden. Jeg fikk den liksom ikke aldri helt tilbake. Det har sikkert litt med at jeg er sliten med tre gutter under skolealder og gravid med nr 4. Men allikevel, jeg skulle så gjerne ha hatt mer lyst!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Hei.

Trodde jeg var alene om det jeg. Jeg er ikke uvel men jeg har nesten ikke sexlyst.Det er fryktelig irriterende. Og om jeg skulle ha lyst så er jeg så trett på kvelden at jeg bare sovner. OG jeg som aldri sovna før kl 1 og nå sovner jeg kl 10. Men jeg har fått lyst på morra sex da. og det hadde jeg ikke før.Ikke at det blir så mye av det heller. Samboeren min begynner på jobb kl 7 om morran og når han står opp så er jeg nesten i koma.

Håper det skal bli bedre snart. :)

Ett ork før akten starter, men glede når den he begynt.. =o) Lysta til å ha den inni he blitt betraktelig mindre... Men det fins no andre måta å ha sex på.. Og orgasma er bedre og kraftigare enn noken gong.. He aldri vore so følsom de nede før.. hehe... Så her er det mest finger/hand og munnsex, og so fe no han lov til å stikke innom av og til.. ;o)

Jeg er like interessert i sex som før tror jeg. Men det er litt annerledes å pule uten at det kan bli barn av det på en måte. Det er litt som om når vi gjør det så er det en liten fest til minne om at vi gjorde sånn og så kom det en liten knert inni magen. Ikke at vi tenker på det hele tida mens vi holder på men...Hm, litt vanskelig å forklare. Her er det meg som har mest lyst, mannen min jobber så mye og er helt utslitt. Det sliter jeg litt med, for jeg har veldig lyst til at han skal elske meg og begjære meg ekstra mye i denne noe sårbare tilstanden. Men men man får bare være tålmodig og gjøre seg lekker....

Noen ganger er det helt greit, og som regel er det veldig deilig! Men som gravide flest tror jeg at formen har mye å si...noen ganger orker jeg ikke tanken på at min kjære ligger inntill meg. Blir nesten kvalm....men så vil jeg veldig gjerne føle nærhet også...ikke greit bestandig! Han vet hvordan det er og viser mye hensyn, noen ganger synes jeg nesten synd på han, for det er såååå tydelig at han gjerne vil...hehe!

nei ingen lyst her.. klarer meg helt uten.. det er self synd for sambo men sånn er det. han er jo også gravid på en måte og jeg mener da at han må takle dette også. følte meg litt dum i førsten når det var bare nei nei nei men nå har jeg roet meg m tanken om at det er faktisk heelt normalt. lysten kommer nok igjen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...