Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 i de 2 siste dagene har jeg hatt masse mageknip. avføringen er normal/litt løs. skjønner ikke hvorfor det er slik. noen som kan hjelpe? er veldig vondt da....
tutsi 77 Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Har også mye mageknip..er visst veldig vanlig på slutten av svangerskap..det kan også bety at noe er på gang. Hvor lang tid har du igjen? Jeg hadde termin igår, så håper hele tiden disse mageknipene skal gå over til rier, men nei da...
*gullungen med okt spire* Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 jeg også er plaget med det og må på do ofte!!er kjempe vondt.. men jeg er bare 29 uker på veg håper ikke han kjem enda
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 jeg er 37 uker på vei, så det hadde ikke vært å forakte at babyen kom nå:-) er temmelig lei alle disse vondtene. hvis det er tegn på fødsel da, hvor lenge er det "vanlig" å ha mageknip?
tutsi 77 Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har ihvertfall hatt det et par uker..var sikker at jeg skulle føde før tiden pga så mye modningstegn..men sitter her uten en ri og hadde som sagt termin igår..Men vet det er flere som har hatt mageknip om natten og født morgenen etter..Lykke til ihvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå