Gå til innhold

Ønsker dagmamma i Nedre Eiker/Drammen fra januar.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en god lita jente som er 18 mnd.i januar. Trenger 50 el 60% plass. Kr.elva, Solbergelva, Åssiden,Drammen. Ønsker en snill dagmamma med erfaring og referanser, som er glad i å være ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Visst det er av interesse kan jeg være dagmamma annen hver mandag og fredag like uker og torsdag like uker . vet det ikke er mye men kansje bedre enn ingen ting. Bor i Mjøndalen. Jobber i barnehage resterende dager. så erfaring med småbarn har jeg

Skrevet

Blir litt lite. Prøver å få samme sted alle dager.

Skrevet

hei jeg er dagmamma og holder til i solbergelva. har ledig plass mand,onsd og fred. har i dag 3 dagbarn på ca 1,5 år. jeg er 38 år og har 3 egne barn (store) og har jobbet som dagmamma nå i snart 5 år . jeg tar 2900 kr pr mnd inkl 2 måltider + frukt. om du ønsker en prat er nummeret mitt 99790311. vennlig hilsen nina

Skrevet

Hei! utgangspunktet er tirs. ons.tors. Hvis jeg får endret så tar jeg kontakt med deg.

Skrevet

Hei! Jeg kan dagene dine om du fremdeles trenger det. Ta kontakt på mail: [email protected].

Jeg er hjemmeværende, er utdannet sykepleier, har to små barn selv. Ta kontakt om du ønsker det.

Skrevet

Hei. jeg får mail i retur som jeg prøver å sende til deg. Er det riktig adresse?

Skrevet

Hei igjen! Beklager men det har vært noe feil med mailen. Prøv igjen på samme adresse, den skal være i orden nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...