2søtesmåh Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Har hele tiden trodd at jeg ikke har truffet denne måneden, men de to siste dagene (+/-) så har jeg opplevd en del som gjør at jeg har begynt å tvile litt (fysiske og psykiske endringer/opplevelser). Har IKM på fredag (ca) og er veldig spent. HAr egentlig tatt alt helt med til for litt siden, og kanskje du kan "roe" meg ned litt?? Føler/ser du noe spesielt for meg. Blir ikke skuffet om du sier at jeg ikke har fått spire denne måneden, fo jeg forventa det ikke, men som sagt, denne tvilen er slitsom.... Og selvsagt skal du få svar på om du har truffet eller ikke. Vet ikke hva du trenger av data, men her har du 031177 (fødselsdato) ei datter på tre inovember 2pp IKM ca 27/10 Venter i spenning
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Hei.. Har prøvd flere ganger nå.. og får opp ja på deg jeg asså.. at du er gravid...
2søtesmåh Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 Takk for kjapt svar. Hadde egentlig håpet(?)/trodd annet svar jeg da, bare for å få bekreftet det JEG mest tror. Men selvsagt er jeg KJEMPEGLAD hvis dette skulle stemme. (forhpninger opp enda noen hakk nå ja) Det har jo som sagt vært noen småting som tilsier endringer ja. Vi får vente å se. Skal prøve å huske å "rope" på deg når endelig svar kommer. Tusen takk for tiden din. Stå på. Og lykke til med babylaging. Regner med at du selv er prøver ) Ha en fortsatt fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå