LisaColli Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 skal inn hit om en uke, men spørsmålet er mer relevant her:) når begynne å ordne klart ting? vi har absolutt alt stående i kjelleren. når begynne å vaske klær, sette inn seng og vogn, og alt det der? lurer på å begynne 1 mnd før termin. hva gjør dere?
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg begynte vel litt sånn når det var 6 uker igjen. Men har tatt litt og litt, og er fortsatt ikke ferdig, og har 2 dager igjen til termin. Men det er ting som gubben kan "klare" ;-)
*gullungen med okt spire* Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 hei har alt klart jeg da.går å kikker på barne rommet å vogna hver dag.gleder meg såååå... å jeg er bare 29 uker på veg.he he
Sofine Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg begynte så smått å finne frem i sommer. Nå er alt vasket, sengen er satt opp og resten ligger fremme. Er glad jeg startet tidlig. For nå er det ikke så mye jeg tåler før ryggen og isjiasen verker. Og det hadde vært kjipt om jeg måtte styre fælt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå