mamseeeen Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 har de siste dagene kjent at magen blir skikkelig hard på den ene siden i noen sekunder så til å slappe av igjen, det skjer som oftest på kveldene!!! noen som vet om dette er kynnere, har hørt at livmoren begynner å forberede seg tidlig i svangerskapet... men er det normalt så tidlig?? er 14uker på vei:)
Frk. Vable Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg hadde det sånn i forrige uke, er i uke 17 nå. Spurte om det samme som deg her inne, og de sa at det kunne begynne så tidlig som i uke 16, så det er jo ikke umulig at det er det du har... Merket at livmoren trakk seg sammen etter sex enda tidligere enn uke 16 også..
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg fikk mine 2 kynnere i uke 12. har fremdeles veldig vondt i magen og magen knytter seg, men har også slitt med forstoppelse så kanskje det er noe i den sammenhengen. Men i uke 12 var jeg sikker på at det var kynnere! Er nå 15+1
tuppen og lillemor Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 hei,godt det er flere enn meg, har oxo en del vondt i magen, var hos jordmor i dag, og hun mente det var kynnere...er nå i uke 18 og det er vel en liten uke sånn ca siden jeg fikk det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå