Gå til innhold

Trenger noen råd jenter!!

Anbefalte innlegg

TR kom en dag før denne gangen, helt uten noen forvarsel. Jeg forventet meg skikkelig mens som vanlig, men den gang ei... Etter to dager med mens var den over, tredje dagen var bare spotting. Dette er helt unormalt til å være meg, har aldri hatt så kort lengde på mensperioden før. Fikk jo ikke tatt noen g.test i.o.m at tanta kom en dag før..

Kanskje jeg skulle tatt en test nå bare for å sjekke?

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6797433-trenger-noen-r%C3%A5d-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du burde ta en test, sånn for å ihvertfall får roet deg ned.. hehe..

Men om det var friskt blod som kom, tror jeg nok at det var TR, men i litt "mildere" grad enn du da er vant til fra før..

Men undrer har skjedd, så kanskje dere er i lykkelige omstendigheter nå?

Lykkeklem fra...

Fikk ikke de vanlige VANVITTIGE menssmertene engang... Syns det er så rart, hadde et tonn med graviditetstegn og greier.. De regnet jeg med bare var narring fra kroppen sin side, men har mange av tegnene enda; ømme bryster, "strekking" i livmoren og har nå begynt å bli litt småkvalm også....

Tror kanskje jeg skal ta en test, for å bli helt sikker på at det var tanta som kom :)

Annonse

hmmmm.... Krysser fingrene for at du er av de som produserer HCG seint!! Hadde det vært meg så hadde jeg bedt om en blodprøve hos legen jeg altså...

Lykke til!! Håper det sitter en spire hos deg!!!

Tror jeg skal ta en test i dag for sikkerhets skyld.. Reiser en tur på apotket nå, skal dele resultatet av testen med dere!! Både positivt og negativt utfall!!

Klems

Kan sikkert for din del være greit å ta en test så slipper man å lure...

Spent på resultatet!

Jeg drar hjem til foreldrene mine i morra. Dersom mensen ikke er kommet innen mandag og test fortsatt er negativ, får jeg vel bare ta en tur til lege. Men vi sykepleiere er vel ikke så spesielt glad i å gå til lege selv :) Hehe... Omgås jo den rasen hver dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...