Gå til innhold

Snorking!!!??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å snorke noe sykt! Det er faktisk så ille at jeg noen ganger snorker et snork i våken tilstand!!! Våkner av at jeg snorker om natten også. Og det er ordentlig sånn mannesnorking!!!

Heldigvis synes mannen min at det er søtt (ja, han er litt rar) og sover like godt uansett... Men hva med babyen min når hun kommer? Stakkars... hun har sikkert hørt på bråket lenge allrede!

Er det flere som har opplevd noe av det samme i graviditeten? Er gravid=snorkemonster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut til at du har en snill mann som synes det er søtt. Jeg har et snorkemonster av en samboer, og synes ikke sagbruget hans er mye søtt. Jeg rømmer stort sett inn på gjesterommet for å få fred.

Skrevet

Huff, ja, jeg hadde gjort det samme som deg hadde det vært omvendt!!! Men han er en engel, jeg er utrolig heldig!!!

Skrevet

Har opplevd det sammen. Har vekket meg selv fordi det bråker så mye! Jeg har aldri snorket før jeg ble gravid. De sier det er halt vanlig pga ekstra vekten osv. Regner med det blir borte når babyen kommer, og vekten går (forhåpentligvis) ned igjen.

Skrevet

ja, eg snorke å.. gubben lå å pikka i meg i hele natt, for eg snorka. måtte si til han idag, at han må pent plassere seg på gjesterommet, istedet for å vekke meg.. sliter med å sove, å når jeg endelig har sovnet, så driver han å vekker meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...