nurkimagen.com Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 har hatt en del mensmurring de siste dagene. Er i uke 24, kjennes ut som rett før jeg får mensen hvis du skjønner. Er det noen andre som opplever dette, er det dette som er kynnere, eller er dette "farlig?"
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har hatt det nøyaktig slik i noen dager nå selv... Det kommer og går, og kan til tider kjennes ut som at mensen kommer nuh!! Har t.o.m tatt meg selv i å sjekke papiret etter jeg har vært på do... Tror da dette er normalt...? Hvis noen vet noe annet så er det bare å komme med det... Er 25 uker!
nurkimagen.com Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 Kan jo tilføye at dette er mitt 2. svangerskap, og at jeg ikke husker det var slik forrige gang. Bare i ukene rett før fødsel:) Var aldri plaget med kynnere forrige gang. Når har du termin, turboprins?
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Må innrømme at jeg har vært litt skeptisk til murringene, har hørt at dette kan forkomme under modning...? Men samtidig har jeg lest at det skal visst være normalt...! Vanskelig å si, ser det an litt til! ) Jeg har termin 08.02 faktisk! Du da?
nurkimagen.com Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 ti dager etter deg... det er nok helt normalt da. Men hørte om ei veninne av ei veninne av meg som kjente dette nettopp, og som fødte helt uventa 3 mnd før termin, på vei til Danmark...Vi får knipe igjen:)
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Ja, spørs det!! Hehe! ) Jeg har ingen andre grunner til å tro at han kommer, så jeg regner med han blir inne der enda en stund! I dag har jeg ikke kjent noen ting, tar heller en tlf til føden om det skulle ta seg opp! Han sparker og styrer og magefølelsen er god! ) Har du et fint svangerskap? Hatt noen plager til nå eller?
nurkimagen.com Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2006 Egentlig så har jeg ingen grunn til å klage. Føler meg stort sett i fin form, ikke bekkenløsning e.l. Bare VELDIG VELDIG trett. Jobber 100% og har en liten 2 åring samt et (litt for) aktivt liv utenom jobb. Så jeg begynner å kjenne det.SLite max med å komme meg ut av senga om morgenen:) du da?
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Har heller ingen god grunn til å klage i grunnen...! Litt begynnende bekkenløsning, fryktelig trett og tappet for energi hele dagen egentlig! Men ellers så er formen fin, går gjerne gravid 20 ganger til!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå