Gå til innhold

Frekk gammel kjerring...

Anbefalte innlegg

På vei gjennom byen i dag, har 12 dager til termin, og forbausende mye fostervann ( vi snakker STOOR MAGE) Passerer ei gamal dame som ser på meg og snur seg bort medan ho surt mumler : Så feit......

No må eg unskylde meg litt her, for eg har ikkje noko her inne å gjere, men eg blei så overraska over at nokon kan være så frekk. Om eg hadde hatt nokre kilo for mykje hadde eg ikkje takla ein slik kommentar.

Får de nokon gong slike meldingar frå framande? i tilfelle er eg djupt rysta.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6797165-frekk-gammel-kjerring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

herregud så frekkt! du burde ha stoppa og sagt at du faktisk skal føde om 2 uker!!! jeejuzzz!!! jeg hadde blitt kjempesint!

jeg opplever ofte at spesielt gamle mennesker stirrer og sånt.....og jeg er ikke gravid, blir vldig lei meg.

Jepp. Gamle mennesker har for seg at vi kun blir store fordi vi sitter i sofaen,glor på tv,spiser godteri med masse e-stoffer i og snylter på staten så de ikke får nok pernsjon. Farmor er sånn. Men,man kan jo bare forestille seg at man kjører forbi dem og tar dem med døra en gang :P

Jeg gikk i en kjole uten ermer i sommer,og jeg har alltid hatt komplekser for armene mine,og så kom bestemora til sambo med kommentaren:"Sånne tjukke armer som du har hadde jeg og da jeg var ung,men nå er jeg heldigvis blirr mye tynnere da" eh... Javel? Naise

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...