Gå til innhold

mister jeg nå?


Lisa37

Anbefalte innlegg

Hadde litt lyse rosa utflod i dag, ikke noe nå, og har litt mensen smerter. Mistet i fjor på samme tid, er 5 +1 og er nå redd for at det samme skjer igjen. Må opplyse at jeg nå har blitt gravid på pergo, har det noen betydning?

Og ja, jeg synes at dette er et forum for ALLE som er i første trimester, ikke bare de som har et "problemfritt" svangerskap....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta gledene på forksudd til det motsatte er bevisst det er mitt motto.

Det er nokså vanlig å blød litt. i tillegg er slimhuden i skjæden ekstra ømfintlig slik at det lett kan blø fra den, det kan høres ut som det er det du gjør. mensmerter er helt vanlig i svangerskapet, du kan tenke slik at det betyr at noe er på gang inni der. hvordan var det sist du mistet. Det aller vanligste som skjer ved SA er at man får svært sterke kramper og begynner å blød betydelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Tror ikke litt rosa utflod trenger å være farlig. Flere som har mensensmerter og. Går sikkert bra. Må nesten bare se det ann litt, og ta det med ro.Hvis det blir mye, så bør du kontakte lege. Lykke til! Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt på gråten, selvom det kanskje ikke er noe galt, men synes det er helt jævlig å være på jobbe og late som alt er ok, Ingen her vet noe enda at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette skal nok gå bra skal du se! Jeg hadde også en liten blødning i forrige uke eter innvendig UL. Ble kjemperedd og ringte sykehuset med en gang. Må si at hos meg var det skikkelig blodig utflod. De på sykehuset sa at dette var helt normalt etter en undersøkelse og skyldes nok at blodkarene er veldig ømfintlige nå. Så lenge det ikke ble skikkelig mensen med store smerter kunne jeg ta det helt med ro. Blødningen gikk over med en gang, men hadde brun utflod til og med i går, men ingen smerter.

Jeg har fremdeles kvalme og stikkinger i livmoren og superømme pupper, så jeg er helt trygg på at spiren sitter der den skal ennå.

 

Håper du føler deg bedre nå.

 

Men du; ta en tur til legen i morgen hvis du fremdeles er usikker. De tar alltid blødninger alvorlig og stiller ingen spørsmålstegn på at vi er redde:)

 

Ønsker deg lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..

 

har selv mistet flere ganger, og tro meg! når du mister så merker du det.

man blør skikkelig mørkt, klumpete blod og har kramper i magen.

det skjer noe innmari "galt" med kroppen.

 

hvist du bare har hatt litt lyserosa utflod tror jeg at jeg kan berolige deg og si at det bare er litt spotting.

 

er du på den tiden av mnd hvor du skulle hatt mensen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...