Gå til innhold

Flere enn meg som trives med nattamming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så utrolig koselig å ha en varm liten bylt ved siden av meg i senga, og gi henne pupp akkurat når hun måtte ønske det. Det varer jo bare en liten stund, noen måneder eller kanskje et år, og så er de plutselig så store...

Selvfølgelig blir jeg jo trøtt, men for meg er det så verdt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempekoselig, ja :)

Eneste problemet er at det gulpes så mye her (refluksbarn), så jo mer det ammes jo mer spyes det, desverre...

Men synes det nok likevel er litt vemodig, når nattammingen er over også...

Skrevet

hmm..ønsker jeg kunne si det samme.. men nei, jeg liker IKKE nattamming, synes det er helt pyton å måtta stå opp om natten og gleeder meg utrolig til han aover natten gjennom.. men dere som liker det må jo bare passe på å nyte det!

Skrevet

For meg er det en delt følelse. Jeg syns det er fantastisk å amme og føler meg veldig heldig som får oppleve det. Å ligge ved siden av en varm liten trøtt bylt som forsiktig stryker på meg mens han spiser er så koselig! Også en helt unik følelse å vite at jeg kan få han til å vokse så mye og så fort bare på min melk! Helt herlig.

MEN: Jeg hater å ikke få sove på natta egentlig. Hadde vært ok med 1-2 amminger om natten, men nå er jeg oppe 4-5 ganger og det tar knekken på meg merker jeg. Får aldri noe god søvn, blir bare små-dupper igjennom hele natta. slitsomt!

Men jeg er enig, med HI i at det er kun for en liten periode av livet så man får jo nesten bare nyte det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...