mamma mø & kråka Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 jeg fikk MYE strekkmerker under svangerskapet. tilogmed over navlen, det er nå 8 uker siden jeg fikk en nydelig liten gutt. men strekkmerkene er like kraftige. legen min sier det ikke er noe å gjøre. klarer ikke helt slå meg til ro med det. er det noen som har erfaring med strekk merker og er det noe i det hele tatt noe jeg kan gjøre for at de skal bli svakere??? helst bli borte, men det er vel for mye forlangt.... har hørt noe om en krem som heter noe som -shape up- eller noe i den dur, erfaringer! blir veldig gla for alle råd!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Fikk en del strekkmerker på magen selv, men de er betraktelig mindre og etter og ha brukt en krem som heter anti stretchmark removener eller noe i dne dur (selges på vita) så har de blitt enda lysere og mindre, og jo mer magen strammes opp jo mindre synlige blir dem hos meg hvertfall. Tror kjemisk peeling kan gjøre at strekkmerkene forsvinner (kansje ikke helt) men ganske mye, men aner ikke hva det koster. Noe du også kan gjøre for og forminske dem, lærte dette av tanta mi etter jeg hadde opperert blindtarmen da jeg fikk en stygt arr på magen (og siden strekkmerker kan minne om masse små arr) masser dem når du er i dusjen, gjerne med en oppstrammendes krem, men masser en god del når du står i dusjen så skal det hjelpe.
mamma mø & kråka Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 tusen takk for gode råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå