Gå til innhold

Crinonebrukere, hvordan er formen?


miniijuni

Anbefalte innlegg

Er selv særedeles slapp,kvalm og tiltaksløs, og vurderer og få meg en sykemelding...Blir nok sliten av all denne bekymringen og tankevirksomheten. Står jo også i pakningsvedlegget at man kan bli trøtt og sliten, men dette kan da ikke bare være innlining. Skal til ul om noen dager, når jeg er 8+1. Sist gang var alt fint. Hvor lenge skal du går på det? Til uke 12? 14?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Nå har jeg brukt Crinone i 14 dager. Jeg har ikke merket noen spesielle plager. Er litt trøtt på dagtid, men om det skyldes crinonen eller svangerskapet generelt er vanskelig å si. Jeg er for tiden sykemeldt, pga litt blødninger/utflod i uke 5 og 6 og tidligere historie med 3 aborter. Jeg er 9 uker på vei i dag. Var på ultralyd for 2 uker siden og da så alt fint ut. Skal på ny ultralyd imorgen. spent...

Skal bruke crinone til uke 12.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bruker også Crinone. Skulle ta den til uke 11-12 (er nå 12+4), men har et par doser igjen, så tar ferdig pakningen. Usikker på om jeg har fått noen bivirkninger av Crinone, tror heller det er mer generelle svangerskapssymptomer. Har vært veldig trett, både på dag og kveldstid, og blir fort sulten (nesten litt kvalm hvis jeg ikke får mat med en gang), men så blir jeg veldig fort mett. Ellers så synes jeg faktisk det har gått veldig greit å bruke Crinone. Jeg tar også Fragmin (og Albyl E), og de sprøytene synes jeg ikke noe særlig om. Har bestandig sett en annen vei når jeg har tatt blodprøver tidligere, og nå må jeg sette en sprøyte hver dag selv. Får store blåmerker og det blir veldig ømt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...