Gå til innhold

Haha ... tror jeg ler meg ihjel...!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går når vi skulle legge oss fant jeg en stor flekk i senga...forstod ingenting, tenkte det kanskje var begynt å komme råmelk eller noe,men at det var litt vel mye...

Nå i sted,lå jeg på sofaen,med en pute under(får litt vondt i ribbeina av&til...merket en stor våt flekk på puta!!

*hva cher`a*....begynte å sjekke klærne,puppene....

Vet dere hva!!??!!?

Det var bh-en som lakk!!!! hahaha.... Er en sånn med silikon eller hva det nå er helt nederst i de,for å "løfte"puppene mer,...Jaja,fikk nå svar på hva det var til slutt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...det var jo artig det da...haha..det hadde vel vært litt tidlig med råmelk i så store mengder enda..hehe...godt du fant ut hva det var da...knis...=0)

Skrevet

Ja, fikk det ikke helt til å stemme liksom...Og tanken slo meg ikke at det kunne være bh`n...aldri hatt en slik før...

hehe...

Skrevet

jeg har faktisk ikke vært bortil en sånn bh før selv så jeg hadde nok fått litt sjokk sjøl tror jeg..hehe....er jo bare morsomt det der da...nå har vel brystene vokst såpass at man ikke trenger såå mye å fylle i bhen da....kanskje det bare var et hint til deg..hehe...bare tuller jeg da...

Skrevet

Var en bh jeg kjøpte for å "løfte"puppene mer...ikke for at de skulle bli større...;)

Men selv den begynte å bli i minste laget nå...så jeg vet ikke hvor jeg skal finne behagelige og fine bh`er...kan jo ikke bruke amme bh`er heller enda...

Skrevet

Du kan jo godt bruke amme-bh`er!!! Har brukt det lenge jeg nå. Istedet for å kjøpe nye "vanlige" bh`er når brystene vokste så mye, kjøpte jeg meg gode amme-bh`er i større størrelse og de fungerer kjempebra!!!

Skrevet

Men når man har født, går man ikke da enda en størrelse opp??Eller tar jeg feil...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...