Gå til innhold

Negativ test?


Ellen propellen

Anbefalte innlegg

Jeg har murring, tisser ofte, sliten og ømme bryster.. er ikke langt på vei, om jeg skulle være gravid, men kjenner symptomer igjen fra forrige gang. Testet i dag, en uke før forventet mens, og den er negativ.. kan jeg fortsatt være gravid? Testet lit utpå dagen, det er vel ikke det smarteste heller men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent en ukes tid til kanskje:) Jeg testet uka før jeg skulle ha mensen sist, og den var negativ... Så jeg trodde ikke det var noe den mnd... men så var mensen et par dager for seint ute, så tenkte jeg sku få bekreftet at den bare var litt sein og at jeg ikke var gravid... Var gravid da, så fikk litt sjokk...he,he... Hadde helt greit ikke regnet med det... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Du kan godt være gravid allikevel. Min test ble ikke positiv før 3-4 dager etter IKM. Du har jo alle symtomene :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinveisinfeksjon er det neppe... har hatt det et par ganger og har aldri hatt noe liknende da... Stikking sånn nederst i magen har jeg hatt fra ganske tidlig i graviditeten og har det fortsatt... begynner på 11. uka nå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var godt å høre- det stikker i eggstokkene.. eller på sidene liksom.. gjorde det det hos deg. som en nål som stikker og så slutter det. om igjen og om igjen.. spesiellt om jeg strekker meg, reiser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, som noen nåler på litt til siden for midten av magen lissom:p kommer innimellom når jeg reiser meg litt fort opp (strekker litt på magen lissom) eller når jeg hoster...he,he... strammer magemuskler da vettu:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...