Gå til innhold

får ikke noe svar fra moderator...

Har en av hver-full stopp nå=)

Anbefalte innlegg

Har sendt mail til dem med link der folk skrev under på og få fjernet knappen,men får ikke noe tibake..

Skrev en ganske lang og saklig mail..men nei !!

Så det beste er sikkert hvis andre også skriver en mail,slik de forstår at dette har gått over streken...

Fortsetter under...

Jeg har også skrevet en lang saklig bedene mail

Det er mulig de har forstått st det er gått for langt å må ta det opp på møte med sjefene? Er sikkert ikke bare denne moderator som styrer med barn i magen siden vår kan jeg tenke meg.

*krysser fingrer å tær på at de tar det alvorlig denne gang*

Annonse

Annonse

tøffe anonym:

-hva søren har det her med jessies herpes å gjøre???!! Er det muulig å bli mindre saklig.

å du må innrømme at hvis anonymknappen blir tatt vekk, er det nok få som gidder å styre å skifte nick bare får å si en liten kommentar, noen vil kanskje gjøre det, men det er nok et flertall som ikke gidder det.

Dumme?? herregud, jeg gir opp sånne som deg.

ser ikke hva som har blitt skrevet for moderator har slettet det. og innlegget mitt, men høhø, jeg skrev i allefall under med nick.

gøy med oppmerksomhet, herpes er forøvrig ikke farlig, enda mer vanlig enn klamydia.. og hvis du forteller meg at du hver gang har hatt sex med kondom så lyver du anonym - ellers hadde du ikke vært her inne ;) ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...