Juvena Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Har en gutt på tre mnd. Lurer på når jeg skal ta fram grinda. Husker ikke når jeg gjorde det med eldstemann. Vet jeg velger det selv altså, men lurer på hva andre gjør. Gleder meg ikke akkurat, for den tar jo plassen i halve stua! Men samtidig vil det jo være greit for den lille...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Er visst lurt å legge barnet der tidlig, så han vender seg til det. Man bør gjøre det i god tid før han krabber, for ellers kan det hende han vil føle det som et lags "fengsel". Dattera mi er nå 6 mnd. Skulle kjøpe på lørdag, men de var utsolgt
3tettesmå Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Vi har brukt grinda siden gutten var ca 3mnd. syns det er fint å ha et sted han kan ligge som er litt varmt (vi har det ganske gulvkaldt) og også fint at han venner seg til den. Også veldig greit å ha et sted man kan oppbevare alle leker:-) Nå er gutt min 5 mnd og koser seg stort sett veldig i grinda.
kezz Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 vi har brukt det siden han var nyfødt.legger skinnet hans oppi der om dagen...han storkoser seg oppi der...leker og finner roen...er nå 4,5mnd.
fanta free Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 hadde det fra første dag, nå er han 4 mnd og vi sluttet, mye lettere for meg å sette meg ned eller legge meg ved sidenav han på gulvet enn oppi grinda... dessuten ble jeg sliten i ryggen av å løfte han opp og ned fra grinda.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå