Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Del Skrevet 23. oktober 2006 -assosiasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 23. oktober 2006 #2 Del Skrevet 23. oktober 2006 Liker det! Vet om en gutt på 7 år som heter det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 23. oktober 2006 #3 Del Skrevet 23. oktober 2006 fler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 23. oktober 2006 #4 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er det ikke fler som mener noe, mente jeg å skrive. Jeg liker, men det er kanksje litt tungt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #5 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg liker det! Har særpreg og tyngde. Kjenner en voksen mann som heter det, har ellers aldri hørt det på noen, tror jeg. Fint og eget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #6 Del Skrevet 23. oktober 2006 ps. syns ikke det er tungt selv om det har tyngde... lett og si, kort og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #7 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er veldig glad i Skjalg! Kjenner en og vet om to til som heter det. To gutter, ca ti og femten år. Vet om en voksen mann som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volve Skrevet 23. oktober 2006 #8 Del Skrevet 23. oktober 2006 Veldig fint. Får meg til å tenke på en sterk viking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #9 Del Skrevet 23. oktober 2006 Vet av en som heter det, og han er driitkjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå