Gå til innhold

de som har erfaring med dette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig delte meninger om dette...men det er ganske sikkert at misjoner er den beste stillingen....De fleste vil si dette tror jeg..mens andre mener at stilling ikke spiller noen rolle..men jeg sitter ikke oppå f.eks når vi prøver å bli gravide, da jeg vet at sæden hans renner fortere ut.... Tidspunkter spiller ingen rolle...

Om du har 28 dagers syklus HVER måned altså regelmessig så har du ca el 14 dager etter mens..men det kan være 12 dager og det kan være 16 dager osv....Lutealfasen (fra el til begynnende mens) er som regel fast på ca 14 dager....men som jeg prøvde å forklare så kan det variere med en dag eller 2.

Vin anbefale deg å teste for å finne el....når du får positiv eltest så har du el en eller annen gang mellom ca 12-48 timer etterpå......

Håper du fikk noen svar..

Om du nettop har slutta på pillen så er d normalt med veldig varierende sykluser.....

Jeg har hørt at bakfra er den beste stillingen, og misjonær. Å få el 14 dager før mensen er vistnok en tommelfingerregel, men alt fra 12-16 er normalt. Sikkert greit å bruke el-tester for å være sikker:)

Og som sagt over, man kan få litt uregelmessige sykluser om man har sluttet på hormonell prevensjon. Mine har vært på 29, 29 og 34 dager etter p-rings slutt.

Lykke til!

Dette er omdiskutert.....jeg har rådført meg med folk som vet mer om dette enn de fleste..og mange av dem sier misjonær...

Som sagt...delte meninger..og man får ta ett valg selv.....evnt prøve begge deler...

Annonse

Anbefalt å teste fra dag 10 ca.....:) Men jeg begynner aldri før dag 15..for jeg har ikke el før dag 20 lell.....:)

Du får prøve deg fram..bedre å begynne å teste for tidlig og kjøpe mange tester..

www.billige-tester.no

Jeg pleier å kjøpe meg 21 tester jeg

klem

det er gått bort i fra misjonærstillingen for mangen år siden...det er vel kanskje en grunn til at dyra "gjør det bakfra" :P

men d er faktisk ikke tvil

rent fysiologisk så kommer han lengst inn i deg, får mest rett plassering og spermen går "rett på" og minst "renner ut"

det er ikke omdiskutert

fra dag ti ja. j har nå IKM mens på onsdag, da kan j begynne å teste allerede den neste søndagen da? ikke den første, men den andre på en måte? okei...ta bakfra ja. Noe helt anna jeg lurte på om. ei j leste om på nettet, sparte på spermen til mannen og injeserte den selv med bare å sprute den med en sprøyte. funker d???

Ehem..neinei...greit om du er så sikker så....hehe... Men du kan ikke si at dette ikke er omdiskutert.....

Men men..spiller ingen rolle for meg....jeg bruker misjonær...og tror det vil funke helt supert.....:)

For meg er bakfra ett stort prob...er bare vondt...støter hele tiden...:S

Men som sagt...mulig du har rett mia..men det finnes de som er uenige:)

Vil legge til en ting... Om bakfra eller misjonær er best spiller for meg ingen rolle..men det er VIKTIG å huske på å gjøre d som funker best for dere.....ikke det som nødvendigvis skal funke best for å bli gravid..man må ikke glemme nytelsen og elskoven oppi det hele ..og det er MANGE som blir gravide av mange andre stillinger enn bakfra..for meg er det helt uaktuelt bakfra...hehe...

Jeg vil ikke anbefale sprøyte nei!!!!! isåfall ikke lenger inn enn i kjeden..men hva er da poenget? bedre med sex vel?.......Man skal ikke drive å rote borti livmortappen på den måte ihvertfall! Infeksjoner osv.

klem

det ville jeg holde mg langt unna var jeg dg...

både pga bakterier og at det er langt større sjangs for og bli gravid dersom han spruter inn i dg naturlig :))

lykke til med el tester :)

cb digital er den beste (www.billige-tester.no) de andre kan du få noe unøyaktig svar på og kan være vrine og tyde.

du ser, lykke til vaffal :))

Annonse

neinei!! tenkte ikke j skulle prøve de sprøyte greiene sjøl, bare lest om folk som gjør d, og lurte på om d faktisk fungerte, virker bare så rart. j lik egentlig de fleste stillinger for å være helt ærlig, så d ekke noe problem egentlig.men hvilke stilling som var mest egnet til formålet var d vel delte meninger om. de testene på billig tester, var de ikke så bra? ei venninne ta meg brukte de, men husker ikke helt å a sa om de

Okei. ja, mener j leste en stand at hvis man hadde misjonær så kunne spermen samles i en slags grop inne i skjeden og derfor kunne d skje at alt ikke kom inn. høres spesielt ut, vet ikke om dette stemmer heller j.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...