Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 heihei.. er det noen flere som drømmer mye mer om natta no enn før du ble gravid??? det gjør i hvertfall jeg, drømmer om barn og barn og barn....
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Drømmer mye mer levende enn før! Har av og til problemer med å skille mellom hva folk faktisk har sagt, og hva som er drøm... Er helt ekkelt!!
Faylinn Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Jepp! I natt drømte jeg en hel actionfilm, nesten litt slitsomt spør du meg. Andre ganger kan det være langtekkelig. En morgen jeg våkna tenkte jeg "fy fader så lang og kjedelig drøm". :-) Man sover visstnok lettere når man er gravid, og det er i den typen søvn (REM?) man drømmer mest! Vanligvis har du større andel av dypsøvn. Grunnen er visstnok at kroppen forbreder seg på å sove lettere slik at du skal våkne av babyen når den kommer. Genialt..
DK+2 Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Æ har drømt masse syke ting ætte æ bei gravid, f.eks at æ plutseli fikk downs syndrom, av alle ting, skikkeli rart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå