PetuniA *HøygraviD* Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Og så kom jeg på den geniale ideen å kjøpe t-skjorter med filmtema til folk jeg kjenner. At de får en t-skjorte med favorittfilmen sin på (da hovedsakelig gutter jeg tenkte dette til da...) Er det noen som har noen bra tips om hvor man får kjøpt sånne? Uten at det koster en formue..
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2006 *dytt* Trenger hjelp
#butterfly# Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 ikke for å være frekk.. men vil noen ha det da.. ?? Tenkte du på til barn kanskje.. sånn Nemo trøye, Cars trøye og sånn?? Eller mente du å trykke på navn og bilde på favorittfilm til voksne..?? De må i hvertfall være veldig glad i film da?? kanskje enda kulere med "yndlingsband t.- shorte".. nei jeg vet ikke jeg.. Hvis du skal lage så kanskje du skal lete på nett etter trykkeri av noe slag.. eller på foto så kan du sende inn bilder som de trykker på t shorter/gensere osv..
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2006 hehe,tenkte på brødrene til sambo. De er helt filmfanatikere,og de ønsker seg begge t-skjorte med Rocky logo på. (ja,de kommer ikke fra den mest urbane delen av landet......) Ikke noe sånn blodharry lagd hjemme ting...Tenkte ikke på å trykke selv nei Og ikke med sånn bilde av coveret til filmen...
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 du får kjøpt no spesielle ark der de selger sånnt, som du kan ha i skriveren din, så skriver du ut det du måtte ønske, å stryker det på ei skjorte.. jeg for min del, ville aldri blitt glad for klær uansett, man skal kjenne folk utrolig godt for å gi det til noen, jeg kan ikke få klær av gubben engang, vil velge de selv. tror de fleste vil det.. men om du føler deg trygg på det, så er det bareå gi..
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2006 hehe,for brødrene til sambo hadde det vært oppgradering å gå med Opel gensere,for å si det mildt. De løper faktisk rundt i steinvaska olabukser og flanellskjorter,så tror ikke de har vondt av andre klær Men selvfølgelig kjøper jeg ikke noe sånn til han jeg bor med,er da grenser på hva han skal gå med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå