Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 I såfall hva og hvor? Vi trenger å komme oss ut litt, ha det moro og bli kjent med nye folk. Kanskje vi er så heldige å finner noe i Rogaland?
Dronningen! Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Datteren er 2,3 år og går på turning. Foreldre og barnparti...
Lamadama Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Vi går også¨på turning, foreldre-barn parti. Sønnen min på 2 år og 4 mnd synes dette er kjempeartig:-)
Heffalump mamma Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Dattera mi går på turn hver uke, og svømming med pappaen nåt han ikke jobber overtid. Hun er 2.7 år
mammae:-) Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Går på svømming en gang i uka med mamma og pappa:-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Hvis det er nord i rogaland du bor så finnes det turn, svømming, musikk, ponniridning...sikker mer også.
blåbæret Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Han går på barnesvømming en dag i uka! Han er 2år og 7 mnd.
PrinsesseSjefen Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Nei. Men hun er med meg med storesøstre på kor og svømming (ikke i bassenget), så vi har enda nok her i huset.... Kor synes hun er moro, særlig når hun på slutten av øvelsen får lov å stå sammen med de store....
Viva_oslo Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 Vi går på musikk - litt annet enn alle de spreke trimmerne over her! Startet på "Musikk i livets begynnelse" da jeg hadde barselperm, men hoppet av da vesla begynte i barnehagen. Nå er hun to år, og jeg føler at vi kan takle en fritidsaktivitet i uka Dette er et kurs som går over ti uker nå på høsten, varer tre kvarter hver gang, med en kjempehyggelig musikkpedagog. Hun spiller piano, vi synger, spiller på rytmeinstrumenter og danser, både voksne og barn. Veldig moro!!! Jenta mi er særlig glad i å danse, men nå har det også blitt superstas med instrumentene. De må vente på tur og får lov å gå bort og velge instrument når navnet deres blir sunget, det er ikke så lett, men moro å se at de lærer etter hvert! Også lære å gi instrumentet videre til nestemann, eller slutte å spille og være helt stille, gjøre bevegelser til musikken eller bare gi seg hen og hoppe begeistret rundt... Kan absolutt anbefales!
askepotte Skrevet 28. oktober 2006 #10 Skrevet 28. oktober 2006 Hei! Har ei jente på to. Vi begynte på babysang da hun var baby, og nå går vi på barnesang, på Frelsesarmeen. Det er veldig koselig, og vi synger ikke bare kristne sanger altså. Det er heller ikke noe krav til at man selv må være kristen. Det er også mye rimeligere enn om man går på musikkskoler. Vi synger og danser med ungene. Etterpå spiser vi sammen. Jenta mi elsker det:)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #11 Skrevet 29. oktober 2006 Tror gutten min hadde elsket turn:) Han blir to år om en uke, og er så høyt og lavt og akrobatisk at moren blir livredd! Kanskje han kunne fått utfoldet seg ordentlig på en turngruppe. Han elsker jo å ha gym med barnehagen. Noen som vet hvor jeg kan melde på sønnen min i Bergen? Vi bor i sentrum, men har bil, så om det er litt utenfor sentrum går det veldig fint.
2barns mor Skrevet 30. oktober 2006 #12 Skrevet 30. oktober 2006 Har tidligere benyttet Musikk fra livets begynnelse, kjempeopplegg!! Nå er vi så uheldig at det kræsjer med de dagene hun er i barnehagen. Ellers så er det såååå lite aktiviteter her vi bor, og med en mamma med stooor mage så er basseng utelukket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå