Gå til innhold

2 spørsmål

lilli1979 - venter på ivf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spurt om dette i den andre tråden min også (håp og optimisme), men de forsvant litt innimellom alt pjattet mitt så prøver igjen :-)

- En clearblue test som viser negativ i resultatvinduet, men er "død" / blank i kontrollvinduet- skal jeg late som den ikke "er tatt" eller er negativt negativt på tross av manglende kontrollstrek?

- Føler meg litt hoven og øm nederst i magen på venstre side (under trusekanten) - hva er det som ligger der egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

testen er ugyldig hvid det ikke kommer opp en kontroll strek... den er ikke negativ, bare defekt... ta en ny du!

Skrevet

Tror man ikke kan stole på testen dersom den er blank i kontrollvinduet...

Og på venstre side under trusekanten er det vel egentlig ikke så mye annet enn tarmer og eggstokk... Så vidt jeg vet :) Om du ikke har blindtarmen på venstre side da :) Hehe...

Skrevet

Takk for svar!

Er litt redd for å legge den negative, men døde, testen helt fra meg så forventnigene skal ta overhånd her:-)

I følge FF er jeg i dag på dag 38 i syklusen min!

Har kjøpt ny test i lunsjen, men har lova mannen min å vente til i morgen tidlig så vi kan ta den sammem:-)

Skrevet

Er det ikke eggestokken som ligger der da tro? Du kan noen ganger kjenne hvilken side egget blir sluppet fra, da får du litt vondt på den siden.

Testen er ugyldig:) prøv igjen du..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...