Gå til innhold

huff så dårlig..


<3 Felicia og Jonathan <3

Anbefalte innlegg

er nå 6uker på vei og kjempe dårlig.. orker ingenting.. alle sier dette er et godt tegn, så det er jo ihvertfall bra.. men er det noen som har noen ting som har hjulpet dere mot kvalmen?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei venenen!

 

Jeg føller meg heldige at jeg ikke er så kvalm som noen forteller her, er selv i 4 uke.

Jeg har en vennine som er gravid i sin 5 måned nå. Hun hadde det så ille at hun var nær til å ble innlag noen ganger. En dag hade hun forståpelse og pga hun var så dårlig tilba jeg meg å gå på helsekost å kjøpe linseflø som hjelper mot forståpelse. Jeg spurte også om de hadde noe mot lvalme også, forde veninnen min var så dårlig med det også, so kommer nyhete...

 

De har begynner å selge en type armbånd som likner som sportarmbånd. de har to små magneter som "preser" ( det gjør ikke noe) litt på håndledd. Det er en type akopuntur.

 

Vennine mi var veldig skepsis til å bruke den i første ommgang, men hun var desperat, fordi var så kvalm, så brukte den. Neste dag begynner hun å føler seg bra og uten kvalme.

 

Hvis jeg blir litt dårlig tror jrg jeg skal prøve den.

 

Lykke til!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen tusen takk.. da tror jeg at jeg skal prøve det. har hørt om det jeg også.. men har vært litt skeptisk.. fordi jeg har hørt at man ikke skal gå til akupunktur i svangerskapet. men de hadde vel ikke solgt det om det var farlig for fosteret.. får håpe du slipper unna kvalmen. stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min ba meg prøve reisesyketabletten Postafen, som man får kjøpt reseptfritt... Har ikke spydd èn gang siden jeg begynte å ta de... Kan bli litt trøtt av de da, men heller det enn å spy hele dagen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja for min del kan jeg heller sove hele dagen enn å kaste opp.. tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig:D e var helt supre for min del, og det fine er at du kan ta de så mye du vil så lenge det er behov (legen sine ord)... de varer i 12 timer ca... jeg tok 2 i døgnet i 3 uker ca.... Men husk det er KUN Postafen du kan ta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...