Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har en ullfrotte-pysj fra Nøstebarn til jenta mi . Nå trenger vi en til, men jeg kunne tenke meg å ha en litt tynnere, dessuten er det ganske så dyrt på Nøstebarn... Noen som har tips til andre ullpysjer? Mener jeg har sett en pysj i Prinsesseull-serien der man kan "brette til side" føttene, noen som vet at det finnes?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 joha har en tynn en. Trenger også en ny en, men har rett og slett gått til innkjøp av en ny tynn strømpebuks og body som vi bare bruker til natt tøy. Snart jul, og så ønsker vi oss en i stedet. Men det fungerer veldig bra:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Janus har ullpysjer som vi er veldig fornøyde med i alle fall. Vi bretter ikke føttene på de vi har, selv om det er mulig. Tror den må være ganske mye for stor for at det skal fungere bra.
prysseluskan Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Vi har en slik rosa prinsesseullpysj fra Janus. Kjøpte den på Obs til 225 kr (tror jeg det var). Kjempefornøyd med den, eneste aberet er at hun av og til klarer å stikke ut foten mellom knappene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå