Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg er en ny prøver. Min første måned uten ppille. Det jeg lurer på er om noen kan forklare meg ikm og de forskjellige fremmedordene som jeg ikke kan;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei nye mette! velkommen hit!! jeg skal dytte opp en tråd med masse info....

IKM = ikke kommende mens.... altså den dagen du venter mensen men håper at den ikke kommer...

TR=tante rød= mensen

Skrevet

Har dytta opp en info side til deg:) LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!

Skrevet

hei..velkommen hit..

håper du blir gravid fort...

lykke til:-)

Skrevet

hihi der kom den ja! takk for hjelpen SKB!

Skrevet

Hei og velkommen!

Håper du får god nytte av disse sidene! Mange veldig hyggelige jenter her inne!!!

Skrevet

dankedanke:)

Sitter å leser her, mye lærerikt å interessant. Men nå får jeg litt angst for å må prøve i mange mange mnder. iiiiik, vil bare bli gravid nå med en gang, men det vil vi vel alle;)

Skrevet

Hei og velkommen:)

Mange hyggelige mennesker, og masse info om alt du måtte ure på. Håper oppholdet ditt her blir kort:)

Skrevet

Hei Mette1 Velkommen hit! Hvor i verden bor du og hva gjør du? Jobb? Skole?

Bor selv i Oslo og sitter å funderer over hovedoppgave,klarer ikke finne på no bra tema jeg har lyst å skrive om!

Har selv vært her altfor lenge,og håper du slipper å lide samme skjebne!

Lykke til!

Skrevet

hei du:)

Jeg bor i trondheim, har jobbet ett år nå som sykepleier.

Hadde selv store problemer med å finne tema på hovedoppgaven, slit! Men så godt når det er unnagjort!;)

Får håpe jeg snart hopper over på 1.trimester.. Men min samboer har ikke de aller største sjansene for å bli far. Var med i en bilulykke da han var yngre, så sjansene er litt mindre nå.. Men vi får bare prøve å se:) Kan ikke gi opp håpet før man har prøvd!

Skrevet

Alltid bra med sykepleiere her inne,de kan så mye nyttig :-)

Så trasig med samboeren din da,men det er da håp,så dere får bare stå på med prøvinga,lykkes nok for dere også! Hvis ikke,så finnes det underverker innen legeverdenen,så de aller fleste får oppleve å bli foreldre,før eller senere! Har han sjekka kvaliteten på svømmerne nylig da,siden du sier han har redusert sjanse?

Håper du kommer deg fort over på 1.tri , jeg! Når er ikm for deg? (altså,når finner du ut om dere har lyktes eller ei på første prøveforsøk? Vet ikke om du har fått med deg alle forkortelsene her inn enda,finnes ei liste her inne et sted)

Skrevet

Velkommen skal du vaere! Er ganske saa ny her jeg ogsaa, men jeg kan alt si at dette er en koselig liten krok! Infosida har alt du skulle kunne lure paa, men hvis det skulle vaere noe, hva som helst, kan du bare spoerre oss, for her inne er alle hjelpsomme og har raad for alt mulig.

Lykke til med proevinga!!

Klem!

Skrevet

Jeg sjekket ut terminkalkulatoren her inne, så om jeg er/skulle blitt gravid denne mnd, skulle det ha skjedd den 21.oktober. Nå er dette min første mnd på lenge uten p-piller, så vet ikke helt når ikm er. Men sånn ca rundt den 3. november, så en stund å vente.

Vet du hvordan det er med alkohol og prøving? Vi er bedt på selskap denne helgen, og der bli det naturligvis servert alkohol, det beste er vel at jeg holder meg unna. Men jeg er ikke den som ikke drikker, så om jeg ikke drikker vil vel vennene våres begynne å lure..så mange problemer;)

Han har ikke testet kvaliteten, vi vil prøve litt før han evt tester den.

Hyggelig å chatte med deg:)

Skrevet

Tusen takk Deseando:)

Så mange trivelige damer her inne:)

Lykke til med prøvinga du og!:)

Skrevet

Kanskje ikke så lett å ha oversikten over kroppen rett etter pilleslutt,tar jo ofte litt tid før syklusene kommer igang skikkelig. Du kan jo likevel ha EL,så kanskje du ikke engang trenger å vente på rett syklus,men bare suser inn på 1 tri direkte:-)

Ang det med alkohol er det anbefalt å ikke drikke mellom EL og IKM,men jeg err avholdsmenneske selv,så har egentlig ikke satt meg så mye inn i det. Du kan jo evt. unskylde deg med at du er sjåfør den helga om du velger å ikke drikke:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...