Gå til innhold

Dagtreff? Noen som har begynt permisjon?

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som har begynt permisjonen sin og har lyst til å slå ihjel ventetid? Eventuelt noen som av andre grunner har mulighet til å treffes på dagtid? Har termin 7.november, og merker at dagene med fordel kan fylles opp med annet enn venting, soving og grubling...

Fortsetter under...

Hej,

jag är ledig sånär som på en distanskurs. Håller med om att man borde ses, gärna nåt regelbundet så att det verkligen blir av lite oftare, att det inte blir sån himla stor grej. Och gärna alla åldrar och oavsett när man har termin, det är så mycket onödiga (tycker jag alltså) uppdelningar här inne ibland...

Förresten, jag var på den treffen på Peppes innan du blev sjuk. Vi hade jättekoselig, supertrevliga tjejer allihop:

hoppas flera av er kan igen! Vet nån nåt mysigt kafé?

Hej!

Har inte varit inne på en stund för jag fick min lilla tjej tre veckor för tidigt,alltså 13 oktober,hade termin 4e november;)

Den första tiden e lite mycket att

tänka på så därför har jag inte hunnit varit här;)

Har ju bara hunnit med en Novemberträff tidigare med..

Men jag skulle gärna vilja träffas å så ändå trots att hon har blivit född.

Tänkte att det kan ju vara kul att kanske gå turer å så tillsammans senare då man har permission samtidigt också?

Gratulerer så mye!

Begynte å lure litt på om du kanskje hadde fått baby siden du ikke kom på treffet på Paradiso sist torsdag :)

Selv har jeg fått beskjed om planlagt keisersnitt fordi barnet ligger i seteleie, og bekkenet mitt er for lite til å føde normalt. Blir mamma rett over helgen (KS), om fødselen ikke starter av seg selv før den tid da.

Regner med at det kanskje tar litt tid før du våger deg ut på trilletur i byen, Lindia? Om vi ikke får til å treffes før helgen håper jeg at vi kan ta et treff om noen uker. Hadde vært kjekt å treffe noen andre som snart skal ha/er nybakte mødre!

Annonse

Oj, så den kommer redan i helgen? åh gud va spännande! tjej eller kille? Fan, jag är så otålig nu...

Är med imorgon! Men ungefär var i grensen ligger det? (är ny här)

Vill du lägga in på kanske okt-nov-dec-jan klubben?

(jag törs inte riktigt:)

...Eller jo det gör jag väl visst, va knäpp jag är.

Om du står v Stortinget, runder hjørnet v Brilleland opp mot Grensen, ligger kafeen på høyre side rett rundt hjørnet. Veien heter Lille Grensen, og går på skrå mellom Stortinget, og veikrysset mellom Akersgata/Grensen-veien.

Ca. der som nålen står på kartet:

http://www.finn.no/finn/map?utmx=261968&utmy=6649461&mapTitle=LILLE%20GRENSEN+2,+0159,+Oslo

Vi sees!

Hej jenter!

Ska försöka hinna ta mig dit om allt klaffar idag;)

Min pojkvän kan nog skjutsa ner mig så då blir det lite enklare..

Kanske du kan få lite tips då spent79,jag gjorde ju nämligen också akut kejsarsnitt pga för smalt bekken och höga hjärtljud då min lilla Melina kom till världen;)

Vi ses!

Hej jenter! Var ju nere för att träffa er den dagen men visste inte att det fanns flera stockfleths tydligen,så jag gick ju till den nedanför VG-huset i Grensen,men där var ju ingen;) HaHa..typiskt mig..jaja,jag får ta det igen nästa gång,fick mig en liten tur inom Cubus för att kika på lite babykläder i alla fall:)

Vi får sätta upp en träff igen snart da!!

Hur många var ni förra gången?Spent79 har du tatt KS nu eller?

Annonse

hej Lindia!

Skulle bara säga att hon har tatt ks'et och att det verkar ha gått kempebra!! :D men hon får väl berätta sen. Stackars dig som gick fel, jag brukar också göra det :) men vi kanske ses den 16e? men säg till om du kan tidigare så får du min mail.

Linnéa

Hei

Alv vel med deg Linnea? Jeg har meldt meg helt ut av treff og det meste. Bekkenløsningen har blitt ille......så da kan man ikke fly på Hambros og fry Ling i tide og utide;)

De siste dagene har jeg kun vært hjemme, tryna på isen etter det har jeg trøbla med å sette det ene beine forran det andre. Selv om jeg har hatt krykker.....

Men, shit happens:) Bra med barnet i hvertfall

Lykke til videre

Hej!

Okej,skönt att d gick bra för henne:)

Jag kan ju i princip när som helst på dagarna nu,var bor du Linnea?

Själv bor jag uppe vid Ullevål Stadion.

Vi kunde kanske ha träffats en dag nästa vecka.

Känns kanske dumt att komma på januari,februariträffen å vara den enda som inte längre har barn i magen;)..eller..jag vet inte...får se hur jag gör.

Linda

Hej tjejer!

Lindia: Jag kanske ska träffa en tjej redan imorgon (torsdag) och/eller fredag nere i sentrum så kom med om du hinner!

(snabb kaffe bara på Stockfleths igen, LILLA grensen, gatan ner från Bianco/muddy waters mot pepsi-termometern/hamnen:) kl två)

...förstår om du känner dig unormal:) utan mage den 16e men tänk va skönt för alla att kunna fråga lite...

VipsPips: Säg till om du vill att jag ska komma och hälsa på med lite glass och en Bamsetidning!

(du måste förstås städa ordentligt innan:)

jo, jag mår helt okej:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...