Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har blitt gravid på pergo, første behandling, er 5+1, men i dag dessverre har jeg fått bitte litt rosa utflod. Så nå driver jeg vel å mister? Noen som har opplevd noe liknende? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6795874-gravid-p%C3%A5-pergo-risiko-for-%C3%A5-miste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simåne Skrevet 23. oktober 2006 #2 Del Skrevet 23. oktober 2006 Rosa utflod trenger ikke bety at du mister, vist blødningen blir sterkere er det mulig du mister, men det er ikke noe du kan gjøre med det, desverre. Jeg hadde en spontan abort i mars, den begynte med litt farget utflod først rosa, så brunlig som en begynende mens og etter ca 1 uke begynte jeg å blø skikkelig. Jeg hadde hatt en del murringer, men de var borte og brystene hadde vert veldig ømme og de var halt normale. Jeg var på ultralyd for å skjekke om det var en abort, men siden jeg var i uke 5 var det ikke mulig å si om det var en abort på gang, og fostersekken var het hel (såg ut som en svart pære). Da jeg kom tilbake i uke 6, var jeg ganske sikker på at jeg hadde mistet, pga sterkere blødninger, og da var foster sekken borte. 5 uker etter testet jeg igjenn positivt, denne gangen kjente jeg ikke tegn til at jeg var gravid, da uke 6 kom, fikk jeg litt rosa utflod, jeg fikk da time til ultralyd samme dag. Jeg var sikker på at nå var det gått galt igjenn, men på ultralyd bilde kom det opp en fostersekk med en liten strek i ute i kanten, og den lille streken hadde et lite hjerte som sa fluff fluff fluff :-) Nå er den lille streken inne i min mage 31 uker. Håper det går bra med deg, og vist det skulle ende med spontan abort denne gangen, så går det kansje ikke så lang tid før neste graviditet kommer. Ømme bryster og murringer er ikke noe dårlig tegn, men når man mister de og får en blødning på samme tid, kan det tyde på at noe er galt. Ømme bryster og murringer forsvinner i løpet av graviditeten, så det er ikke noe fare på fære vist man ikke blør i tilegg, når man mister de. Jeg ble ikke gravid etter pergo, men etter laproskopi. Jeg vet ikke om det har hatt noe å si, men da jeg mistet gikk jeg ikke på metaformin, det gjør jeg nå. Lykke til...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6795874-gravid-p%C3%A5-pergo-risiko-for-%C3%A5-miste/#findComment-6800152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå