cath26 Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Noen som vet hva som kan skje hvis man venter for lenge med å lese av en vanlig clearblue test? (etter det har gått 5 min) Er det noen som har opplevd at det dukker opp en svak blå strek da? Dette skjedde to ganger med meg. Men er ikke gravid, fikk mens i dag. Blææææ!! føler meg litt lurt faktisk.. he he
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Det står vel i pakningsvedlegget at testen bare er gyldig en viss tid, så da er det nok fordi resultatet endrer seg!
cath26 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 men kan virkelig resultatet endre seg til et positivt resultat etter denne tiden er gått? jeg trodde testen måtte ha noe av hcg hormonet for at denne streken i det hele tatt skulle dukke opp? hmm..
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Ikke opplevd det jeg i alle fall... Er så negativt som det går an å få blitt her Og jeg er 3 dager over ikm... og ingen tegn til mens. Irriterende!!!
cath26 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 vet ikke helt hva jeg skal tro jeg, har jeg vært gravid og kanskje tante rød denne gangen er en veldig tidlig SA? siden jeg muligens hadde hormonet i kroppen mener jeg? Og jeg som trodde det skulle være sååå lett og bli gravid. Jammen er det litt vanskeligere enn jeg trodde. Men er tross alt bare i 3pp, så kan vel ikke klage. Er du heldig turbotrollet så har kroppen bare ikke prod. nok hcg at det kan vises på test! Håper det er tilfelle:) Lykke til! her gjelder det å være positiv!
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 hehe... ja, så lenge tanta holder seg unna er det håp?!? Er selv i 3 pp og hadde allerede før jeg begynte å prøve, forberedt meg på at dette kommer til å ta tid. Er jo ikke alle det klaffer for på første forsøk. Stresser egentlig ikke, men er irriterende om mensen ikke kommer. Da vet man jo liksom ikke når neste gang man er fruktbar...
skytter83 Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Er d ikke innen 10 minutter du ska lese av en clearblue graviditetstest da?
cath26 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2006 sant det ja turbo! jeg har hatt veldig forskjellige perioder de siste mnd jeg da, både 26,28 og sist 30 dager, så jeg har alliert meg og funnet ut eggeløsnings dag for alle periodene,(føler meg helt tullete jeg) så nå blir det mye sengekos! sambo er jo fornøyd da..hehe Grunnen til at jeg trodde det var litt enkelt er at alle mine venninner ble gravide på 1 pp. Så da tenkte jeg ,hvorfor ikke meg liksom? hehe. men neei da..
cath26 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2006 det står ikke les av test senere enn 5 min på min clearblue pakke hvertfall? ikke hørt noe om 10 min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå