Gå til innhold

Har smugtestet i dag jeg!!!

Anbefalte innlegg

Er på rugedag 11 og tok en test i dag morges. Å den var POSITIV !!!!!

Var ikke til å lurer på den nei. Den ble knall blå med en eneste gang.

Er så utrolig glad nå. Jeg er gravid :))))))

Skal ta blodprøve i morgen, spent på den. Håper den er høy !!!!!

Nå håper jeg bare at det går bra denne gangen, for jeg har jo mistet 3 ganger, men vi har jo fått en liten jente i mellom 1 og 2 abort. Så om dette går bra så blir vår lille prinsesse storesøster i juli.

Ha hatt en veldig god følelse denne gangen. Kjent stikkinger og vært positiv. Men har også hatt mange tunge stunder med tårer og fortvilelse.

Går på dobbel dose crinone og blodfortynnende.

Dette var det 10 forsøket totalt. Det klaffet på 5, og håper så inderlig at det klaffer på dette 5 søskenforsøket.

Jeg er så glad, men alikvel veldig forsiktig med å glede meg for mye. Men denne gangen skal det gå, det tror vi på .........

Stor klem fra en veldig glad

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6795829-har-smugtestet-i-dag-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!

Du har vært igjennom ganske mye høres det ut som, så håper det går bra for deg denne gangen! Krysser fingre :)

Jeg er bare på rugedag 3 enda. Har masse stikninger og murringer. Håper det er positivt. Blir ei spennende tid framover for oss begge.

Stor gratulasjonsklem fra

å, så herlig!!! Dette var virkelig fortjent. Du skal se at spiren sitter nå!!

Jeg er også på rugedag 11, men tørr ikke teste..

Er så redd det skal være for tidlig vettu. hehe...

Men jeg ble i allefall kjempeglad over å lese dette innlegget. Gratulerer så masse!!!!

KLEM

Annonse

Tusen takk Gøril.

Har testet på dag 11 hver gang jeg. Huff er vist litt utolmodig he he....

Ønsker deg lykke lykke til i morgen. Håper veldig at dette går bra.

Må innrømme at jeg skalv og hadde meget høy puls når jeg

testet i dag tidlig

Redselen for at den var neg var enorm.

Men er litt forsiktig med å rope et alt for høyt hurra. Er så redd det skal gå galt. Veldig spent på blodprøven i morgen.

klem fra

Så utrolig bra!! Grattis så mye. Vet det er tidlig, men det er jo likevel så veldig verdt å feire.

Jeg har også smugtesta i dag, og det gikk dessverre ikke like bra. Klar og tydelig negativt.... Men det har jeg egentlig visst hele tiden.

Vi var jo på riksen samtidig har jeg sett, men vi sees ikke neste gang.

Kos deg nå og ta vare på deg selv. Du skal se vi kommer etter i desember en gang.

Klem

Annonse

Hadde akkurat tenkt å skrive et innlegg til deg om hvordan det går,og her er du:-) GRATTIS. Det var virkelig fortjent Marimarei.Nå skal jeg krysse fingrene for at dette går bra.Kos deg masse fremover og ta godt vare på deg selv.

Stor klem fra-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...