Hermelina Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Nå er det første dagen tilbake på Blindern etter to uker mend intervjuer... Og jeg må enda renskrive noen av intervjuene (jada, vet jeg burde gjort det med en gang jeg var ferdig med dem...) og så må jeg komme ordentlig i gang med analysen og kontakte veilederen min for videre arbeid. Men nå har jeg stort sett "oppdatert" meg [ : ) ] her inne, sett litt på stellebord, brystpumpe, bleiebøtte og så videre, og ikke noe fornuftig og skolerelatert... Og så har jeg en sprellebaby i magen som forsøker å ommøblere ribbeina på høyre side, og det er ikke bare bare det heller! Har et heeeeelt annet fokus enn mange av de andre som sitter her og skal levere masteroppgaven sin om 4 uker. Tenker mest på alt som skal ordnes og vaskes og kjøpes inn, og gleder meg til det. Får ei venninne, som også er gravid, på besøk i helga og tenker å dra til Sparkjøp på Ski for å se hva vi kan få med oss derfra. Arbeidslyst kom treng deg på, her vil du motstand finne!!!
Snupidupi Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 E ikke greit å skal konsentrer sæ om skolearbeid nei... e dårli me det hær i gårdn... :/
mensana Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Skjønner så godt hvordan du har det!! Jeg skal levere en foroppgave til masteren som omhandler kildene mine 18.11 - det er bare ti dager før termin det! Skal til Oslo (bor i Bergen) på Nasjonalbiblioteket for å se på noe materiale i håndskriftsamlingen der, og i tillegg burde jeg tatt noen telefoner til aktuelle intervjuobjekter, men klarer søren ikke få fingen ut... Kos dere på shopping!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå