Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Har nettopp spist 25 g nugatti rett fra tuben!! Fyyyy. Har dårlig samvittighet nå.....
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Trenger ikke å dårlig samvittighet for det da! Har smørt i meg en god kvote med sjokolade, chips og brus jeg allerede og har INGEN dårlig samvittighet! Må ha det bare må ha det!
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 jeg dytter i meg en halv nugatti boks med t-skje uten og ha dårlig samvittighet.. syntes ikke du skal ha dårlig samvittighet jeg..
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg synes alle som bryter i seg mye usunt bør ha dårlig samvittighet! Man deler jo blodsukker med den lille. Tips: prøv med litt sunn mat/brødskive med pålegg, før man jafser innpå usunt, se om det kanskje kan døyve litt på hungeren etter kalorier.. Vet åssen det er å bare MÅ ha ting, men vi må prøve å styre oss litt... Hilsen moralens vokter...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Correct me if I'm wrong here, men er det ikke sånn at den lille bare tar det mest næringsrike og sunne ut ifra alt det vi spiser i løpet av en dag? At man blir sittende igjen med all dritten selv? Enig i at hvis man bare lever av potetgull og sjokolade bør man kanskje tenke seg om, men 25 gram nugatti burde da ikke være noe å "skamme" seg over. Jeg spiser det meste jeg har lyst på nå om dagen, noen dager går det kun i frukt og grønt, andre dager i sjokolade - men jeg bryr meg ikke så veldig om det. Synes det er "slitsomt" nok å være gravid fra før om man ikke også skal gå rundt og ha dårlig samvittighet for alt man spiser og gjør. Jeg koser meg nå, så får jeg heller stå på litt ekstra etter fødselen
Frk. Vable Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Vet ikke helt om babyen bare tar det lille den trenger, det er jo en grunn for at fødselsvekten går opp. Vi trimmer alt for lite og spiser for mye junk-food. Og de sier jo at ungen blir vant til å spise det den får allerede i magen. Så litt bør vi jo passe på, men for all del, vi skal jo kose oss litt også... Men kan jo også hende at jeg tar fullstendig feil og har misforstått det jeg har hørt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå