Gå til innhold

hjelpemeg som hun driver på der inne!!!

Anbefalte innlegg

Denne jenta er helt forskjellig fra den forrige... hun er jo helt tullete her inne... hjelpemeg som hun sparker og dytter og snur seg, stikker ut en albu eller et kne eller rumpa så jeg omtrent HØRER magehuden sprekke her! Jeg får stadig et dunk i et av mine indre organer, eller et kraftig ribbeins-spark... Alien-assosiasjonene kommer på løpende bånd.... men på den positive siden så slipper jeg jo å fylle ut dette skjemaet for bevegelser i magen - her er det så mye røyrsle at det er helt unødvendig :)

Fortsetter under...

så koselig da. Jeg har også begynt å kjenne skikkelig bevegelse. I går lå jeg og mannen og bare kikket på magen før vi sto opp. Var som en storm på åpent hav, he he. Jeg må uansett fylle ut et bevegelse skjema for sykehuset (noe forskningsgreier tror jeg) men da skal en ta tiden på hvor lang tid 10 spark tar, og jeg regner med at i det rette tidspunktet skal det gå kjempefort. :) Med det er utrolig koselig å kjenne bevegelse. Det sprøeste synes jeg er når han ikke sparker, men snur seg eller noe, begynner liksom bevegelse til høyre og avslutter til venstre for navlen.

jepp, det er en logisk assisoasjon ja :) hehe... når man ser utenfra at noe bukter seg der inne og får magehuden til å bule ut... joda, man får alien-filmene på replay inne i hodet da ja!

stort sett er det jo flott å kjenne masse liv, men jeg må innrømme at første gang jeg var gravid ble jeg vettskremt da disse ekstrembevegelsene begynte. Jeg hadde jo hørt og lest om hvor fantaaaastisk vakkert det skulle være å kjenne barnet bevege seg der inne, men så syns jeg egentlig det bare var ekkelt i starten... følte meg litt dårlig mor ja!

masse liv og "spetakkel" her også i det siste, men min lille frøken syntes det er helt klart best å være våken om natta.... Kanskje jeg får et barn med "lakenskrekk", gud hjelpe meg hehe. Denne gang håper jeg er en av de få som får barn som sover hele natten igjennom fra de er nyfødt hehe:) Nei så noe skjema er heller ikke nødvendig her i gården heldigvis. Det som er forskjell fra forrige svangerskap var at det var mye mere kraft i sparkene til Mathias. Hun har nok ikke like mye muskler denne frøkna som broren sin :)))))

Annonse

Jeg med har en liten i magen som romsterer rundt så bare det. Må innrømme at jeg synes det er helt fantastisk og kjenne, men det kan til tider være veldig vondt om den lille treffer på steder som ikke er fult så behagelig. Det er helt rart og se hvordan magen beveger seg samtidig som det er gøy. Enkelte ganger sitter jeg og kikker på magen og må bare le litt.:)

Korte spark og dytt er rart, men morsomt. Noen ganger så kraftig at det riktig buler på utsiden. Det er kult. Men et par ganger har det vært som om junior liksom stryker armen (eller er det foten?) bortover inni magen min. DET er alien-følelse det... iik =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...