mamman til nyttårsbarn Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Huff, i dag er min 1. sykmeldingsdag pga. bl - utrolig kjedelig. Har levert minstejenta i barnehagen - hun kan jo ikke være hjemme meg heller - da blir hun helt "utafor". Vel, senere i dag skal jeg på jobb - har konferansetimer. Frem til da får jeg bare sitte her å kjede meg! Egentlig er vi vel ganske priviligerte, som "slipper" å jobbe etc., men jeg er en rastløs person! Hadde tenkt til å bake litt etc. fremover, kommer nok til å ta noen turer med veslejenta også - det blir ikke barnehagen hver dag! Hva gjør dere som går hjemme for å få tiden til å gå?
MM med spire Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Sitter på datan... Leser, ser tv, går turer, treff med veninner som også er sm eller ute i permisjon, venter...... dagene går egentlig vedlig fort, og det var bare de første dagene jeg kjeda meg skikkelig...
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har vært sykemeldt 100%siden mai, d er lenge d.!!!! Dagene her går med til behandlinger hos fysioterapi, baking, BIM;), barnerommet, litt husarbeid, kaffebesøk av/til venninner og div... Har vært veldig heldig å hatt mye besøk :-) Har selv bl, så d er ikke alltid like enkelt å ta d med ro,når jeg i utgangspunktet er veldig rastløs av meg.. Lykke til, og prøv å nyt dagene:-)
bobby - nr 2 i juli Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Det er mye håndarbeid som går an å gjøre. F.eks 1) strikking/hekling til baby eller til deg selv, eller julegaver til familien (tova sokker/tøfler/votter, hekla lue osv). Hvis du ikke kan strikke/hekle, finnes det mange veldig lette oppskrifter, og man kan få mye hjelp av både internett og garnbutikkene. 2) Lage julepynt. Har mye fint f.eks på panduro, f.eks sånne sett med oppskrift gjør det veldig enkelt. 3) Lage smykker, det finnes så mye fine perler. Til deg selv eller julegaver. Jeg hadde dilla på det i fjor høst, kjempegøy.
Snupidupi Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Kosa mæ me frøkna mi, e mye på nett, læs litt og ser en del på tv... prøva å få gjort litt i huset, men kroppen hemma mæ mye førr tia.. men dagan går nu førr det...
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 lager sånn scrapbook album til lille gutt jeg da. har hvert sykemeldt siden april.. men dagene har faktisk gått fort:) mye og ordne til den lille kommer.. men er begrenset hva jeg arker fra dag til dag har BL og er ikke altid jeg orker og løpe rundt og ordne alt.. men er oxo mye me vennner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå