M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg skal i dåp til tantebarnet mitt neste helg, og trenger noen tips fra dere om den perfekte gave :-) Det er en gutt. Noen som har et forslag på lur ? Vil prøve å finne en gave som ingen andre kjøper...hmmmm. Klem :-)
MM med spire Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Syns det er fint med sånne sett med tallerken, bestikk og kopp jeg.. man får jo så mange forskjellige.. De har det på de fleste gullsmeder... Man får alt ifra karius og baktus, kardemommeby til serien av Elsa Beskow ( tror jeg hun heter...) Ellers har jeg kjøpt bokserie... "Den store hvite barnesangboka" til noen dåpsbarn... Skinnfellmakere har og mye fint da... Gyngesau, tøfler, skinn osv... Det ser man ikke på så mange gavebord... Man får som regel nok smykker og sølv rammer osv Moro å finne på noe annent
MM med spire Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Sønnen til en bekjent fikk traktor )) En sånn stor til å sitte på, med henger og greier... tror de koster rundt 1000-1500 kr... Går en stund før den kan brukes, men den utmerket seg veldig foran gavebordet )
Snupidupi Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Alle mine tantegutta har fått sånn litn kniv i slire... fås kjøpt hos gullsmed etc. førr æ tænkt at det bi di å syns e litt arti når di bi stor også... Ellers så syns æ det va mange gode forslag ovenførr
MM med spire Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Kniv var kjempelurt... Det må jeg huske å ønske "meg" til barnedåpen )
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2006 Tusen takk for alle di fine forslagene :-)
Mooncake Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 Eventyrbok (innbundet) Mansjettknapper (gravert til - som han kan bruke når han blir stor) Møbel (en lekker barnebokhylle, gyngestol e.l.)
nutri Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Fotoalbum i sølv/sølvplett. De fleste gullsmeder har, noen kan graveres på. Kan sette inn bilder fra dåpsdagen eller lage familiealbum av det. (Dette er min familie) Bordflaggstang m/inngravert navn og dato. Min mor kjøpte det til niesen min. De bruker den på bordet på bursdagen hennes. (Lurer på om det finnes fremdeles forresten, lenge siden jeg har sett, men har vel ikke sett etter heller.) Medlemsskap i boligbyggelag. Kanskje litt tidlig men. Jeg fikk det til konfirmasjon, medlem i BOB. Kom godt med da jeg skulle kjøpe leilighet 14 år senere. Hadde fått rimelig høy ansiennitet.
Lillypia Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 Vi kjøpte et kjempefint lommeur med inngravert initialer og dåpsdato på. Foreldrene ble kjempeglade:) Dette var til en liten gutt, fadder og onkelbarn til sambo....
Nicki_81 Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 Synes det er ganske lurt med gavekort på babyfotografering. Er ikke rare prisen på det heller hos fame-fotografene. Tror det var ca. 500,-
åsså jeg da :=) Skrevet 23. oktober 2006 #12 Skrevet 23. oktober 2006 jeg ahr fast kjøpt armbånd og sangbok(den store hvite) til mine tantebarn, og så har de fått velge om de har villet samle på serien senere eller ikke...
AMINE Skrevet 24. oktober 2006 #13 Skrevet 24. oktober 2006 Til mine barn har jeg fått en kopp med tefat til som er blitt rosemalt, og skrevet navn og dåpsdato på. disse er kjempefine, også er det ingen som har likedan..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå