Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Etter fødselen luktet det blod nedentil lenge pga jeg gikk 5uker med bind. Nå har det gått 14uker og jeg synes det lukter anerledes der nede... OG når jeg har avføring(ikke bare hard) så hender det ofte at avføringen er dekket med blod. hadde en stund vondt når jeg bæsjet,sa i fra til legen og jeg fikk resept på en stikkpille som bedøvet litt... Også brått trudde jeg at jeg hadde fått urinveisinfeksjon,får det føltes som om hele urinrøret skulle komme ut...det brabt mellom beina når jeg tisset. når helgen var over så var det bra igjen og jeg ringte ikke legen. Er dette noe man bare kan regne med? Håper noen kan svare
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg ville spurt legen hvis jeg var deg, kan jo hende du har fått sopp eller noe sånt (lukten tenker jeg på)? Jeg har det ikke sånn, unntatt at jeg ofte blør når jeg bæsjer, men det tror jeg er pga skrøpelige slimhinner pga amming. Er ingen spøk å føde barn!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Noe av vondtet kan være ting som "skal på plass igjen".Har jo vært litt av en "ommøblering" for å få plass til babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå