Gå til innhold

Elinelinea:-)


Tredjegull

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? Håper at ting går bra, og at du har mange gode måneder foran deg:-)

 

Vet ikke helt hvor du "oppholder" deg her inne jeg, så jeg må bare prøve her... Nå er vel min el over for denne mnd, så da gjenstår det å se om jeg kan komme etter deg snart. Krysser fingrene for det iallefall!

 

Hvor langt er du på veg nå? Og har du vært på UL enda?

 

Mange spørsmål, men jeg må si at jeg tenker mye på deg. Og jeg håper så inderlig at det går din veg denne gangen!!!

 

Vi "snakkes" vel inne her snart igjen!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære tredjegull:)

 

Alt vel så langt for meg, litt for vel, ingen symptomer ennå, men man finner jo alltid noe å være redd for ikke sant?

Jeg skal på ul på Torsdag førstkommende, da er jeg 7+ ca 2. Både gleder å gruer meg masse!!!

 

Ja, håper vikelig at det har klaffet for dere denne gangen, hvordan er feelingen?

 

Er ikke så mye inne på bim lenger, men er innom en gang i blandt for å se etter "gamle kjente" og hvis det er noe jeg lurer på..Er fryktelig mye krangler her inne syntes jeg?! Men de prøver jeg å hoppe høyt over:)

 

Jeg har blitt sykemeldt nå, og det er faktisk utrolig deilig...Hadde hjertebank og et slags trykk i brystet som slipper taket nå og det er deilig å slappe litt mer av, vet ikke hvor lenge jeg blir sykemeldt men satser på at jeg er det frem til jeg er ferdig med de tolv første ukene, da er jeg nok ikke like redd r\lenger:)

 

Håper alt er bra med deg, er så koselig når jeg ser at du "roper" på meg:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du har det litt bedre med deg selv nå:-) Da var det nok riktig av deg å sykemelde deg ja... Du får sitte inne å kose deg i høstmørket, og tenke positve tanker om en kommende liten baby:-) Jeg har veldig god tro på at du har fått den hjelpen du trengte. Venninnen min har jo vært igjennom det samme som deg, men på tredje graviditet(og fjerde...) fikk hun hjelp. Og nå har hun to herlige barn.

 

Når det gjelder feelingen så har jeg ingen formening om det enda. Hadde vel el i helgen, og da ble det jo litt ekstra sengekos. Så vi får se om vi traff riktig tidspunkt:-) Har jo blitt lett gravid tidligere, og da har jeg truffet veldig riktig på tidspunkt, men lurer på om syklusen har endret seg. Eller så er kroppen rett å slett ikke klar enda... Men tiden vil jo vise hva som skjer.

 

Men du må ha masse lykke til på torsdag. Da får du helt sikkert se et lite nurk med bankende hjerte. Tenk så heldig du er:-) Ønsker deg masse lykke til. Skal tenke på deg, og er spent på tilbakemelding!

 

Kos deg videre, så snakkes vi igjen:-)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...