Gå til innhold

Å ha baby er en lek!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet våkner rundt kl 9, vi koser og tuller isengen og er nede til mat kl 10. Så er det koselek og tull, eller utelek til kl. 12. Så sover gullet i 2-3 timer, mens jeg sitter her, ser TV eller sover på sofaen. Så er det middag og enda mer lek og kos. Etter all lek og kos så er det kvelds kl. 18 og i seng kl 19 uten problemer.

Hva er egentlig problemet? he he... late dager. Jeg elsker å være mamma!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vent .. hehe ;-)

Selvfølgelig er det en fryd å være mamma, men tidene forandrer seg fremover ..

Skrevet

he he, joda. er klar over det. Har en firåring også..Men det går stort sett greit det også, men noen unntak selvfølgelig!

HI

Skrevet

Gjør du ikke noe husarbeid du da? Eller kommer deg ut av huset på handel, besøk osv?

Skrevet

Så klart. Fyker over gulvene i oppholdsrommene nesten hver dag. Må jo det når det er en som åler seg rundt. Men det tar jo ikke lange stunden det når det ikke rekker å bli så veldig skittent. Er flink til å rydde etter meg selv (og barna) så det ser brukbart ut her hele tiden. Mens jeg tar meg av klesvask (som for øvrig gjøres etter leggetid hver dag) og husarbeid og middagslaging, så tar mannen seg av handling, bosset og rydding av middagsmat. Grei ordning.

HI

Skrevet

Noen som har det ser jeg :-)

Skrevet

Jeg er enig! Lillegutt er bare snill! Var jammen mer jobb da vi fikk hundevalp i fjor! Det var en skikkelig tomanns jobb!

Skrevet

Jo "har" det nå, men har hatt vår tørn med spetakkel her i huset også. Fra nyfødt til rundt 8 mnd. Nå er det bare deeeeilig og jeg nyyyyter de deilige rutinene vi har opparbeidet. :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...