Gå til innhold

hvordan er navelen deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min står utover som en tut! haha!

Den har forresten aldri vært særlig dyp heller da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min står også som en tut, og har gjort det en stund nå, og ikke var den særlig dyp før graviditeten heller. Har vel noe å si at jeg hadde navlebrokk som liten og nesten begynte på ungdomsskolen før navlen den gang forvant innover =)

Synes det nesten er litt småteit, så jeg er ofte og "leker" med navlen hehe... (syke menneske som jeg er)

Skrevet

Selve navelen min ser ut som før, men huden rundt er strukket. Har blitt kjempetynn og nesten blålig og helt glatt/myk i en stor sirkel rundt liksom, dog ingen strekkmerker. Tror jeg har elastisk hud, da jeg ikke hadde noe overflødig fra før heller. Er i uke 39, så håper huden holder ut svangerskapet. Hører jo om de som ikke har hatt ett strekkmerke inntil siste uke, da sprakk de over alt liksom...

Skrevet

Bare bittelitte grunnere, men den poppet ikke sisst gang jeg gikk gravid heller.

Men faktisk grunnere nå, enn da jeg fødte min lille datter for tre år siden....=)

Skrevet

ha ha ha:)her er den i ett me maven.Noen ganger buler den litt ut.Sambo sier den ser ut som et rompehull ja.. Frekking;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...