glad_jenta Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 når barna reiser seg opp inne? for å støtte opp anklene? jeg bruker ikke det,var min svigermor som maste om det.men jeg mener å ha hørt at det ikke er anbefalt.hvem har rett?
lifa og Eline Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Nei, her blir det ikke sko før snuppa klarer å gå. Men må høre på helsestasjonen om de egentlig skal ha sko på inne selv om de går, for jeg er vedlig usikker på det. Er det ikke noe med det at ved å bruke sko får ikke føttene den treningen de trenger ???????????
glad_jenta Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 ja det er det jeg også mener
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Her blir det ikke sko før poden går. Og snuppa brukte bare sko ute.....
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Har også hørt de ikke skal bruke sko...vente til de kan gå.
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Sko på små barn er ikke bra for føttene. Kun i veldig korte perioder når de står/går ute. Anklene trenger ingen støtte, de trenger å få trent seg opp. (varme, myke tøffelsaker derimot er anbefalt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå