Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 ville bare si at jeg var inne på hjemmesiden din og 8 mnd bildet til datteren din var utrolig nydelig...du burde sende inn til libero... hun er fantastisk nydelig... likner litt på datteren min..he he..
WP-TLogPeanut Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Tusen takk for koselig kompliment Vet ikke åssen jeg sender inn til Libero jeg .. hehe...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 hmmm...ikke jeg heller..men det er iallefall inne på libero.no..jeg har egentlig litt lyst å sende inn bilde av datteren min..hun er skikkelig god, vakker og sjarmerende..sukk..men jeg synes det er litt flaut, så blir ikke til det.. men det bilde (oktoberbildet) var helt nydelig av Tone Lise. Hun ser veldig frisk og glad ut:-)
WP-TLogPeanut Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Nei,får meg ikke til det jeg heller... En ting er å ha bilder på hjemmesiden og sånn,en annen er å delta i en konkurranse liksom.. Vedder på at jenta di er ei lita vakker ei ja Bildet stemmer bra da,er så gøy det,bildene blir så sanne på en måte,for vi kjenner henne som ei frisk og glad jente og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå