Gå til innhold

Sove hjemme eller på sykehuset natten før ks?

Anbefalte innlegg

I brevet jeg har fått fra sykehuset står det at jeg skal møte opp kl. 11:00 dagen før ks. Det vil bli samtale med lege, blodprøver etc. Når jeg er ferdig kan jeg få permisjon og komme tilbake kl. 21:00. Står også at dersom man bor nær sykehuset så kan man sove hjemme natt til operasjonsdagen. Må da møte på sykehuset kl. 07.15 neste morgen. Jeg har 1 time kjøring til sykehuset og er usikker på hva som er best. Ønsker jo å være hjemme lengst mulig hos de 2 små jeg allerede har, samtidig som man vil være uthvilt og klar operasjonsdagen. Noen som har erfaring og tips?

Fortsetter under...

Vi har også en times kjøring til sykehuset, og jeg skal sove hjemme, der slapper jeg mye bedre av. Datteren min på 1 1/2 skal sove borte, slik at jeg er godt uthvilt når jeg kommer til selve inngrepet. Mye bedre å sove hjemme, dusje hjemme og slappe av.

Blir sittende i kø på E18 mot Riksen i tillegg, så vi må nok dra tidlig, men det er nok verdt det...

Tar med pute og pledd og sover sikkert litt der også...

Jeg skal sove på sykehuset natten før. Bor bare 10 min. fra, men jm mente det var greit å komme i sykehusmodus. Ei venninne av meg måtte sitte å vente på anestesilegen til kl.23.00 kvelden før og da blir det bare stress. Sønnen vår på 4 år skal forresten være med. Ikke under selve operasjonen selvfølgelig. Men imens jeg blir sydd møter han (med mormor) mannen min og får være med å stelle babyen. Han gleder seg kjempemye. Jm sa at jeg bare skulle gi beskjed om dette dagen før

jeg skal ta keisersnitt 6 des, og jeg har oxo fått brev om å komme inn dagen før kl 11.00, jeg tror jeg gjør det, så får man slappet av og snakket med leger på sykehuset før det skjer dagen etter:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...