X-tonus Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Tulla mi har et fint lag med silkehår over hodet og det begynner å bli noen lange fjon her og der. Når bør man starte med babyshampo? Har heller ikke brukt såpe til henne bortsett fra hvis det er mye stinkende avføring og jeg føler at skylling med rent vann ikke er nok. Hun er snart 7 måneder. Hva mener dere?
hønå Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 eg har brukt shampo fra dag 1. men så har det seg sånn at tove har masse hår hu da og det lukter vis det ikke blir brukt shampo + det hender jo at det kommer litt gulp i håret. bruker ennå bare olje i badevannet
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har også brukt shampo fra dag 1. Bruker det bare ca 1 gang i uka da. Bruker olje i vannet. Jenta mi har også et fint, tynt lag med dunhår.
- Heidi - Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Vi har brukt Sebamed baby hudvask fra hun var 2 uker, da hun var 7 uker begynte vi med baby shampoo, hun er nå 8 uker. Huden er helt fin og hun lukter godt. Vi har prøvd med olje et par ganger men det funker ikke for vår baby. Prøv med shampoo, funker det så er det fint og hvis ikke så er det bare å la vær. Gjør som du synes er best! Hilsen meg =-)
lifa og Eline Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Her har vi også en som hadde mye hår og bruker derfro litt shampo når vi bader og vasker hår. bader bare 1-2 ganger i uken. Såpe bruker vi ikke. Har vel skjedd 1-3 ganger at jeg har brukt litt lactacyd på underlivet hennes. Bæsj vaskes med vann og hvis nødvendig olje. Ikke nødvendig å bruke såpe så lenge de er så små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå