selfangerkjerringa Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Skulle bare skjære litt ost til lunsjen, og der snitter jeg brukbart godt ned i langfingern... blod... blæh... og ikke minst: så teit ting å gjøre! er det fler enn meg som har blitt mer enn vanlig klønete etter de ble gravide?
Hanne og jentungen Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Hihi, ja jeg er, men er du blitt MER klønete? Hihi:)
selfangerkjerringa Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2006 ja det høres ganske uvirkelig ut for deg som kjenner meg litt fra før ja... hehe.. men det er faktisk sant! Mye har jo å gjøre med at jeg har en mage som stikker så langt ut fra kroppen at jeg kjører radiobil hele dagen, hehe... og grunnen til at det skjer ting som idag med ostehøvelen (for det var ostehøvelen, ikke kniven!) er vel at jeg har fått mindre gripeevne i hendene etter CT'n har begynt å slå inn. Men alt dette er jo svangerskaprelatert Kanskje blir jeg den vanlige, småklønete ka-ping igjen etter fødselen istedet for denne vandrende potensielle hjemme-katastrofen?
vims-74 Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er blitt mer klønete! Og ufattelig mer vimsete enn vanlig! Fatter ikke ikke hvordan det skal gå når denne ammetåka slår inn, kan det virkelig bli verre?
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg får stadig vekk beskjeden - nå må du sette deg ned og la meg ordne, for du gjør mer skade en bra! Knuser glass bare jeg ser på de jo :-)
selfangerkjerringa Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2006 vet ikke om dette er trøstende eller ikke..... men min erfaring er at ammetåka går mer på det mentale enn det fysiske. Man blir altså ikke mer klønete mens man ammer, men vimsete - åja! Jeg kunne stoppe midt i en setning og glemme helt at jeg egentlig holdt på å si noe. Sette ostehøvelen i kjøleskapet og osten i oppvaskmaskinen. Si ja til mannen min sitt forslag om pizza til middag og spørre 5 min etterpå hvorfor han aldri kom med middagsforslag. osv
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #7 Skrevet 23. oktober 2006 Klønete til vanlig jeg også, og det ble ikke mindre merkbart med nytt svangerskap.... Jeg prøvde jo som sagt å klemme av meg fingern i do-døra på jobb på fredag. "Kanskje æ ska sett på et plaster, mamma- og blås på?" sa guttungen da jeg kom hjem.... E nå søt og da! Du vet du får kjøpt pakker med ferdigskåret ost Ka-Ping....
selfangerkjerringa Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2006 Jamen det skulle være REVET ost, ikke skiver... snufs... jeg skulle bare snike til meg ei skive mens jeg reiv resten av osten.. småtrollene er søte ja, lillejenta mi ble svært bekymret da hun så meg med støtteskinna på håndleddet første gangen.... "mamma har du aua i armen din? Ska æ nuss og blås kanskje? Det bli bra sjø!"... hvem smelter ikke av sånne kommentarer
Snupidupi Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Au au.... har heldivis fengran i behold enda æ da ;D
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 All trassen glemmes iallefall i sånne stunder....
DiddiDaddi Skrevet 23. oktober 2006 #11 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er akkurat like klønete som jeg bruker å være ) Knuser så mye - har en oppgitt samboer!! De siste tingene er en kopp til 190 kr og en nesten full parfymeflaske...sukk...kunne jeg bare holdt det billig ihvertfall! Men det er jo bare ting ) Også lukter det veldig godt (og intenst) på badet vårt da...hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå