Gå til innhold

Oktober: Leon er kommet til verden!!


Minesmå:)+en til!

Anbefalte innlegg

Torsdag den 19.oktober klokken 03.14, 14 dager over termin, kom en herlig gutt til verden. Heldigvis valgte han å komme ud selv. Jeg skulle bli igangsatt torsdag klokken halv 11... Han veide 3324, var 52cm lang og 35 rundt hodet!

Fødselen var en helt merkelig opplevelse av intens smerte, men allikevel spennende og utrsolig flott...Fødselshistorie komme snart=)

 

Nå er vi hjemme og det går bare i kosing,mating og skifting av bleier...fytti så herlig!!! HOHO!

 

Nå er vi SÅ glad!!! JUHU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sjønnassen*overtime...*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse.... Hva heter den lille da?? Bare nyskjerrig ;) Hørt om flere som velger å komme ut frivillig rett før man skal igangsettes, hva kommer det av mon tro?? Får vi en indre ro eller noe da? ;) I så fall vil jeg finne den roen NÅ ;) Håper jeg snart kommer etter, lykke lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he,, ser jo at det står LEON i overskriften nå da... Ikke helt med ;) Nydelig navnevalg da!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk! Ja, det er ganske rart at han valgte å komme selv rett før. Nesten som om han visste det skulle bli igangsetting...=) HIHI... Har også hørt andre oppleve det samme.

 

Lykke til...håper IKKE du går 2 uker over tiden..grrr.det er kjipt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratla så masse, Sjønnassen!!! :D Endelig kom gutten!

 

Klem fra åss her i sentrum! tihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...