Gå til innhold

unnskyld meg...men lukter ekkelt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg er på do og tisser lukter det så ekkelt...lukter nesten som skikkelig sterk og besk kaffe. Drikker jo ikke kaffe eller noe liknende heller så skjønner ikke hva det er for noe.. Vært sånn i noen dager.. var på kontroll sist uke og da var urinen fin, ikke noe utslag på noe protein eller noe.. Noen som kan foreslå hva dette kommer av?

Er 37+0 på vei i dag...

Skal på ny kontroll ti torsdag, er ikke nødvendig å sjekke dette ut før den tid da eller? Og om det skulle være UVI, er det farlig for babyen nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker du nok vann, da? Blir urinen for "konsentrert" lukter det jo ofte mer også?

Skrevet

Prøv å drikke masse vann... UVI er i de aller fleste tilfeller overhodet ikke farlig. Men ofte vil du kjenne selv om du har UVI 8men noen har det uten symtomer). Prøv å drikke masse vann og appelsin juice idag, og se om det er annerledes i kveld.

Skrevet

skal prøve.. tror jeg har drukket ganske bra altså, men det er jo verdt et forsøk..

Skrevet

OM du er redd for UVI så vil det jo også være det beste å få "tatt det" på denne måten før det "setter seg" Syrlig drike som appelsin jucie er jo speseilt gunstig fordi bakteriene ikke vil trives i det sure miljøet..

Jeg ahr drukket mye jucie når jeg "kjenenr at noe er på vei" (litt svi når jeg tisser el. l.) og har aldri hatt UVI. MEn nå i svnagerskapet har jeg nok hatt endel mer halsbrann pga. jucien, menhelelr det enn UVI ;-)

Skrevet

Får man halsbrann av juice?! derfor jeg hadde halsbrann i natt da!! Drakk et glass appelsinjuice sent i går kveld og hadde halsbrann i natt.. har ikke vært plaget med dette før... javel ja:)

Kjenner ikke at det svir noe..

Skrevet

Jeg får iallefall halsbrann av appelsin jucie, av kaffe og av sjokolade (bare nå når jeg er graivd da)

Skrevet

Nå har jeg drukket 1 liter vann... må skikkelig tisse... men virkningen kommer kanskje ikke så raskt?

Skrevet

Kan anbefale tranebærjuice (selges på Lidl blant annet) mot UVI, den virker mye bedre enn appelsinjuice synes jeg.

Tror ikke det er farlig for babyen, men derimot utrolig plagsomt for mamman som må opp og tisse enda mer på natta enn til vanlig!

Hvis man er plaget av halsbrann pga juice så drikk den før på dagen heller, ikke rett før sengetid. :) Melk hjelper på meg, pluss kalktabletter/Gaviscon. Heller det enn å sitte og sove..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...