lilli1979 - venter på ivf Skrevet 23. oktober 2006 #1 Skrevet 23. oktober 2006 Kan noen gi meg litt optimisme og håp værsåsnill? Er i min 9. pp , hadde ikm 17/18. oktober og ser ingen tegn til tanta :-o Har vanligvis syklus på rundt 31-32 dager i snitt, er nå på dag 39 (38 uten første mensdag) og dag 21 dpo (20 hvis man ikke regner med EL-dagen). Føler meg egentlig helt vanlig. Eneste symptomet jeg kan tenke meg er at jeg har blitt så hissig hvis jeg er sulten og ikke får spist NUH! Puppa er ikke mensen-ømme en gang... Testa i går, men teite testen var død- blankt kontrollvindu. Har nettopp kjøpt ny, men har lova sambo at han skal være med å teste så må pine meg gjennom dagen så jeg kan teste med morgeurin i morgen. Finns det ikke no supersmart statistikk som sier noe om hvor stor sjansen er for å være gravid hvis man går over tida så og så lenge.. vet jeg har hengt håpet i et tynt snøret, men alt håp er vel godt for noe?
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2006 Glemte å skrive at jeg er en smule hoven nederst i magen på venstre side. Hva ligger der egentlig?
attpåklatt!! Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Klart du har masse håp!! Ønsker deg lykke til!!!!! Og vent på typen du..... det er såååååååå koselig å være to!!!! Kjempe kos hvis den er positiv, men er den negativ er det godt å trøste seg sammen!!!!!!!!! Tvi tvi!!!!! Husk å oppdatere oss!!!!
M-overtid Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Hei hei Hadde jeg gått så lenge over tiden og hatt en stabil syklus hadde jeg nok innbilt meg jeg er gravid ja Testen funka ikke i det hele tatt eller den var negativ? Masse lykke til
lilli1979 - venter på ivf Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2006 testen var vel strengt tatt negativ, men siden kontrollvinduet var dødt har jeg fått inntrykk av at testen ikke er til å stole på? Har jeg tatt feil? Slet med ustabile sykluser etter pilleslutt i januar, men har stabilisert seg nå.
Nutmeg Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Lykke til med testingen (i morgen sammen med mannen)! Krysser fingrene for at du er gravid:) Lykkeønskninger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå